«به دنبال روسیه، ایالات متحده آمریکا نیز ناوگان دریایی خود را در مدیترانه به حرکت در آورده و ناو هواپیمابر ‘یو.اس.اس.آبراهام لینکلن’ در آب های نزدیک به سواحل آنتالیا لنگر انداخته است.» // به گزارش پیارم به نقل از جام نیوز، رادیو دولتی “صدای ترکیه” (TRT) چهارشنبه ۲۸تیر (July.18) از تشدید بحران در مرز سوریه ...
«به دنبال روسیه، ایالات متحده آمریکا نیز ناوگان دریایی خود را در مدیترانه به حرکت در آورده و ناو هواپیمابر ‘یو.اس.اس.آبراهام لینکلن’ در آب های نزدیک به سواحل آنتالیا لنگر انداخته است.»

//

به گزارش پیارم به نقل از جام نیوز، رادیو دولتی “صدای ترکیه” (TRT) چهارشنبه ۲۸تیر (July.18) از تشدید بحران در مرز سوریه با اردن خبر داد.

این منبع به نقل از مقامات اردنی اعلام کرد: «به علت تیراندازی به سمت روستاهای مرزی، یک نوار امنیتی در منطقه تشکیل شده است.»

 

بر اساس گزارش صدای ترکیه، رفت و آمد رزم ناوها نیز در مدیترانه افزایش یافته است. رادیو دولتی ترکیه افزود: «به دنبال روسیه، ایالات متحده آمریکا نیز ناوگان دریایی خود را در مدیترانه به حرکت در آورده و ناو هواپیمابر “یو.اس.اس.آبراهام لینکلن” در آب های نزدیک به سواحل آنتالیا لنگر انداخته است.»

 

در این میان، تلاش های دیپلماتیک برای برقراری آتش بس در سوریه ادامه دارد. کوفی عنان، نماینده ویژه سازمان ملل و اتحادیه عرب در امور سوریه، با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، دیدار کرد. پوتین در این دیدار مخالفت خود با مداخله بین المللی در سوریه را مجددا اعلام و خاطرنشان کرد که به حمایت از طرح عنان ادامه خواهد داد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1110

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.