* هیلاری کلینتون، وزیر خارجه آمریکا که هم‌زمان با انتشار گزارش سالانه آزادی‌های مذهبی وزارت خارجه آمریکا در بنیاد «کارنگی» سخنرانی می‌کرد، گفت: «جهان در زمینه آزادی‌های مذهبی عقب‌گرد کرده است. وی نسبت به گرایش برخی از آزادی‌خواهان مسیحی در اقصی‌نقاط جهان به دین مبین اسلام، با وجود اختصاص بودجه‌های هنگفت برای اسلام‌هراسی، ابراز نارضایتی ...

* هیلاری کلینتون، وزیر خارجه آمریکا که هم‌زمان با انتشار گزارش سالانه آزادی‌های مذهبی وزارت خارجه آمریکا در بنیاد «کارنگی» سخنرانی می‌کرد، گفت: «جهان در زمینه آزادی‌های مذهبی عقب‌گرد کرده است. وی نسبت به گرایش برخی از آزادی‌خواهان مسیحی در اقصی‌نقاط جهان به دین مبین اسلام، با وجود اختصاص بودجه‌های هنگفت برای اسلام‌هراسی، ابراز نارضایتی کرده است.

* پس از آنکه پایگاه خبری «ولترنت» اعلام کرد که منابع غیررسمی تأکید کرده‌اند «بندر بن‌سلطان» در انفجار اخیر عربستان کشته شده است، پایگاه خبری صهیونیستی «دبکافایل» اعلام کرد انتشار این اخبار در عربستان نوعی هراس به راه انداخته است و سکوت عربستان سعودی و سران این کشور درخصوص انتشار این اخبار که بر ترور بندر بن‌سلطان تأکید می‌کند، دلیلی است بر اینکه سران عربستان در ریاض در حالتی از رعب و وحشت و در عین‌حال سرگردانی به‌سر می‌برند.

* مدیر یک شبکه وهابی در اظهاراتی قابل تأمل، راز چندین‌ساله تخریب و بمب‌گذاری‌های وهابیت در مساجد مسلمانان را فاش کرد و گفت: «مسجدالحرام، مسجدالنبی و مسجدالاقصی مظهر توحید هستند، ولی مساجد دیگر مظهر توحید نیستند.»! اگرچه اینگونه اظهارات از وهابیون عجیب نیست و مسبوق به سابقه نیز هست؛ ولی باید از این کارشناس اسلام‌شناس(!) پرسید که اگر مساجد مظهر توحید نیستند، چرا رسول اکرم(ص) و بزرگان دینی دستور به ساخت مسجد داده‌اند و چرا قرآن با این عظمت و احترام از مساجد یاد می‌کند؟!

* اخیراً جلساتی به‌طور هفتگی و با سخنرانی رهبر حلقه انحرافی برگزار می‌شود که تعداد این جلسات تاکنون به ۱۰ جلسه رسیده و یکی از مقامات اجرایی نیز میزبان یکی از این جلسات بوده است. ظاهراً ضبط این جلسات به‌طور اکید ممنوع است و تنها شخص رهبر حلقه انحرافی آن را ضبط می‌کند. در یکی از این جلسات، رهبر حلقه انحرافی در بخشی از سخنرانی‌های خود، مراجع عظام را مورد حمله قرار داده و گفته است: شما بروید فتاوا و احکام صادره از سوی مرحوم بروجردی و کمپانی را بررسی کرده و آن را با فتاوای امروزی‌ها مقایسه کنید و ببینید چه خبر است!

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1376

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.