آمریکا «دید» و «چشم هایی» در درون برنامه هسته ای ایران دارد. به گزارش پیارم به نقل از  جام نیوز، وب سایت “ایران گلوبال” شنبه ۲۱ مرداد (۱۱٫August) در خبری از بی تابی اسرائیل از حمله به ایران خبر داد. در این خبر آمده که: «گویا تهدید و بی تابی اسرائیل برای حمله به ایران ...
آمریکا «دید» و «چشم هایی» در درون برنامه هسته ای ایران دارد.

به گزارش پیارم به نقل از  جام نیوز، وب سایت “ایران گلوبال” شنبه ۲۱ مرداد (۱۱٫August) در خبری از بی تابی اسرائیل از حمله به ایران خبر داد. در این خبر آمده که: «گویا تهدید و بی تابی اسرائیل برای حمله به ایران هم بخشی از جنگ روانی است که این کشور علیه جمهوری اسلامی براه انداخته است و هم نشانه اختلاف دولت اوباما با رهبران اسرائیل می باشد . واشینگتن درصدد است تا اسرائیل را از یک حمله پیشگیرانه به ایران منصرف کند. از این رو “جی کارنی”، سخنگوی کاخ سفید، روز جمعه گفته است که آمریکا «دید» و «چشم هایی» در درون برنامه هسته ای ایران دارد و چنانچه تهران به پیشرفتی در جهت ساخت سلاح هسته ای دست یابد از آن مطلع خواهد شد. به هر حال اسرائیل نمی تواند خود سرانه به ایران حمله کند چرا که ۲۷ پایگاه امریکا در تیررس ۱۱۰۰۰ موشک ایران قرار دارد و آغاز چنین حمله ای از جانب اسرائیل عواقبی نامشخصی را بدنبال خواهد داشت که بی ثباتی را در ۱۴ کشور پیرامون ایران دامن خواهد زد . دولت اوباما نقشه های غیر نظامی در مورد ایران در دست دارند ابتدا باید تکلیف بشار اسد مشخص شود و تحریم ها علیه جمهوری اسلانی سخت تر شده و نارضایتی ها در ایران تشدید کند . حمله واقعی به جمهوری اسلامی شورش گرسنگان ایران خواهد بود . آنوقت است که می شود گفت نوبت دگرگونی ایران فرارسیده است.»

 

در این مدت اخیر تناقضات گفتاری مسئولین آمریکایی به اوج خود رسیده اس، یک روز خبر از دستیابی قریب الوقوع ایران به سلاح هسته ای می دهند، یک روز  مدعی بی خبری و عدم شفافیت ایران می شوند، روز دیگر از وجود ” چشم هایی” در برنامه هسته ای ایران سخن می رانند.

 

به نظر می رسد جنگ روانی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران دو مشخصه اصلی دارد:اول اینکه پایانی ندارد و دوم هیچ برنامه مشخصی ندارد و به شدت سردرگم هستند.

 

۳۱۰

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1456

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.