نخستین محفل انس با قرآن در ماه رمضان با حضور قاریان برجسته شهرستان حاجی آباد امروز، 27 اردیبهشت‌ماه در شهرستان برگزار شد. ...

به گزارش پیارم، محفل انس با قرآن کریم به همت اداره اوقاف و فرهنگی سپاه حاجی آباد و همکاری حوزه علمیه شهرستان در حرم امام زادگان سید محمد و سید نظام الدین(ع) برگزار شد.

حجت‌الاسلام فاطمی رئیس حوزه علمیه امام صادق(ع) حاجی آباد ، در این محفل گفت: ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی، باید همواره به‌عنوان یکی از اولویت‌های اصلی مسئولان فرهنگی کشور باشد.

وی بیان کرد: افراد جامعه‌ای که به قرآن متکی باشد، از گناه و معصیت دور شده و دچار لغزش و خطا نمی‌شوند.

حجت‌الاسلام فاطمی، با بیان اینکه قرآن کتاب هدایت است که هیچگاه نباید از آن غافل شد، اظهار کرد: ریشه انحرافات و آسیب‌های اجتماعی کم‌توجهی و غفلت نسبت به این کتاب آسمانی است.

وی قرآن را کتاب خودسازی و گنجینه‌ای الهی و گرانبها دانست و بیان کرد: قرآن کتاب راستی، تقوا، اخلاص، صفا، تعهد، آزادگی و بزرگ منشی، و نوید بخش صلح و پیروزی است.

حجت‌الاسلام فاطمی در پایان انس با قرآن را نشانه آماده بودن قلب انسان برای دریافت هدایت الهی خواند و گفت: امروز بزرگترین گرفتاری دنیای اسلام، فاصله گرفتن از معارف قرآنی و در نتیجه، غفلت از توطئه‌ها و خباثت دشمنان اسلام است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69610

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.