مدیر آموزش‌وپرورش بندر خمیر ۹ دی را روز همبستگی، آگاهی و بصیرت ملت ایران دانست. به گزارش پیارم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هرمز، اسماعیل خرامیده، مدیر آموزش‌وپرورش بندر خمیر در جلسه شورای معاونین با عبرت‌انگیز بودن حوادث گذشته گفت: آگاهی و بصیرت مردم ایران اسلامی نقشه‌های دشمنان را خنثی نمود و در این روز ...

مدیر آموزش‌وپرورش بندر خمیر ۹ دی را روز همبستگی، آگاهی و بصیرت ملت ایران دانست.

images

به گزارش پیارم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هرمز، اسماعیل خرامیده، مدیر آموزش‌وپرورش بندر خمیر در جلسه شورای معاونین با عبرت‌انگیز بودن حوادث گذشته گفت: آگاهی و بصیرت مردم ایران اسلامی نقشه‌های دشمنان را خنثی نمود و در این روز حماسه‌ای بزرگ با حضور مردم خلق شد.

خرامیده با اشاره به اینکه جریان‌های استکباری و ضد دینی ریشه در باور نادرست و گمراه بعضی از افراد دارد، افزود: جامعه فرهنگیان سهم بزرگی در فراهم نمودن بستر مناسب برای رشد و تقویت ارزش‌های اسلامی دارد.

خرامیده خواستار توجه جدی به تقویت مباحث دینی و اسلامی در مدارس شد و یادآور شد: دانش آموزان آینده‌سازان یک کشور هستند و رشد شخصیت و بالندگی افراد جامعه در مدارس صورت می‌گیرد.

مدیر آموزش‌وپرورش بندر خمیر تصریح نمود: فرهنگیان با قلم و اندیشه در پی اعتلای ایران اسلامی هستند و جامعه‌ای که بتواند بافرهنگ و علم همگام شود موفق خواهد بود.

همچنین در این جلسه مدیر آموزش‌وپرورش بندر خمیر با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت هنرمندان و فرهنگیان صاحب‌قلم خاطرنشان کرد: تعلیم و تربیت موفق در مدارس هنگامی اتفاق می‌افتد که دانش آموزان در همه ابعاد فرهنگی، هنری، علمی و دینی شکوفا شوند و آگاهی‌های لازم را کسب کنند.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=25472

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.