فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان حاجی آباد از اجرای ۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج دانش آموزی در این شهرستان خبر داد ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پیارم ،سرهنگ سجاد دهقانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان حاجی آباد گفت : در هفته بسیج دانش آموزی امسال ۳۰ عنوان برنامه با محوریت های جهاد تبیین، پدافند غیرعامل و بسیج دانش آموزی با همت حوزه بسیج دانش آموزی و همکاری ناحیه سپاه و اداره آموزش و پرورش حاجی آباد برگزار خواهد شد.
سرهنگ دهقانی با بیان اینکه برنامه های این هفته با شعار «نظم نوین جهانی با نسل آرمانی»اجرا می شود؛ افزود: تربیت نسل انقلابی و کارآمد و استکبار ستیزی از مهم ترین اهداف این برنامه هاست .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد افزود: رویکردهای برنامه های هفته بسیج دانش آموزی امسال شامل “امید آفرینی، نشاط آفرینی و تبیین هویت ملی است و با درون مایه “استکبارستیزی، شناخت جنایت آمریکا در ایران و جهان و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از کودکان غزه” در قالب جهاد تبیین اجرا خواهد شد.
سرهنگ سجاد دهقانی گفت: از جمله مهم‌ترین‌ برنامه های این هفته می توان به برگزاری یادواره شهدای دانش آموز ،برگزاری همایش جوانان و نوجوانان نقش آفرین و تجلیل از برترین ها،برگزاری جشنواره ها و رقابت های ورزشی و فرهنگی،هنری ، برگزاری رزمایش زلزله همزمان با هفته پدافند غیر عامل و توزیع بسته های لوازم التحریر برای دانش آموزان بی بضاعت اشاره کرد.
وی در پایان در خصوص راهپیمایی روز ۱۳ آبان ماه گفت: روز ۱۳ آبان، روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است و همه اقشار جامعه در این یوم الله و در این پیروزی، نقش مهمی را ایفا کرده اند از این رو از همه اقشار به ویژه دانش آموزان عزیز دعوت می کنیم که در این راهپیمایی حضور یابند و انزجار و خشم خود را از جنایت‌های آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=73180

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.