یادواره شهدای فرهنگی ودانش آموزی با حضور مسئولین شهرستان، خانواده شهدا، دانش آموزان، فرهنگیان در سالن امفی تئاتر اداره ارشاد اسلامی شهرستان حاجی آباد برگزار شد. به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد، یادواره شهدای دانش آموزی و فرهنگیان متفاوت تر از دیگر یادواره های شهرستان برگزار شد این با دانش آموزان شهرستان خودشان برای شهدا ...

یادواره شهدای فرهنگی ودانش آموزی با حضور مسئولین شهرستان، خانواده شهدا، دانش آموزان، فرهنگیان در سالن امفی تئاتر اداره ارشاد اسلامی شهرستان حاجی آباد برگزار شد.

20150208_161833
به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد، یادواره شهدای دانش آموزی و فرهنگیان متفاوت تر از دیگر یادواره های شهرستان برگزار شد این با دانش آموزان شهرستان خودشان برای شهدا یادواره برگزار کردند.
حجت الاسلام درویشی ریاست اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، انقلاب اسلامی را انقلاب ارزشها دانست و گفت: شهدای گرانقدر ما در جهت دفاع از این ارزش جانفشانی کرده و به بالاترین مقام برای یک انسان که همانا شهادت در راه خدا است رسیدند.
حجت الاسلام درویشی : آنچه که باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد ایمان به خدا، وحدت کلمه، رهبری حضرت امام و مجاهدت شهدا بود.
وی تصریح کرد: این انقلاب به راحتی به دست نیامده بلکه با خون شهداء آبیاری شده و ما باید هوشیار باشیم از خط امام و رهبری و شهدا منحرف نشویم .
گراوند افزود: برگزاری یادواره شهدا بهترین فرصت برای تقویت معنویت، ترویج فرهنگ دینی و انتقال درسهای بزرگ ۸ سال دفاع مقدس به نسل امروزی است.
وی پیروی از راه امام و شهدا را وظیفه اصلی دانش آموزان دانست و افزود: هرگاه بتوانیم علم را به معنویت پیوند بزنیم زندگی علمی جامعه ما به ثمر می نشیند.
اجرای سرود و قرائت شعر توسط دانش آموزان دبیرستان نمونه دولتی آسیه،از دیگر برنامه های این یادواره بود.

 

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=28941

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.