مردم نوع دوست حاجی آباد در اقدامی خود جوش کمک های خود را که ۲۶ تن می باشد شامل مواد غذایی ، پوشاک، پتو و وسایل گرمایشی به پایگاههای جمع آوری کمک به زلزله زدگان تحویل دادند. به گزارش پیارم؛ مردم و خیرین شهرستان حاجی آباد اقلام مورد نیاز زلزله زدگان را به پایگاههای بسیج، ...

مردم نوع دوست حاجی آباد در اقدامی خود جوش کمک های خود را که ۲۶ تن می باشد شامل مواد غذایی ، پوشاک، پتو و وسایل گرمایشی به پایگاههای جمع آوری کمک به زلزله زدگان تحویل دادند.

به گزارش پیارم؛ مردم و خیرین شهرستان حاجی آباد اقلام مورد نیاز زلزله زدگان را به پایگاههای بسیج، سپاه تحویل و چند تن از خیرین نیز هر کدام یک تن خرمای درجه یک صادراتی پیارم به ارزش ۳۰ میلیون تومان و سه تن آرد(۶۰عدد) و پنج تن آب معدنی به زلزله زدگان اهدا کردند.

سرهنگ حجت امیری کیا فرمانده سپاه حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار پیارم اظهار کرد: ما از طریق پایگاههای بسیج و حوزه های مقاومت و بسیج اصناف اقدام به جمع آوری اقلام مورد نیاز زلزله زده گان کردیم که تا کنون ۱۲ تن خرما و پنج تن آب معدنی و پنچ تن و ۵۰۰ کیلو مواد غذایی بسته بندی شده و کنسرویجات، شیر خشک ، لوازم بهداشتی ، ۳۰ دست پوشاک، ۳۰ دست کفش، بخاری و ۵۰۰ تخته پتو جمع آوری شده است.

سرهنگ حجت امیری کیا افزود: کمک های مردم شهرستان هنوز در حال جمع آوری است و تا روز یکشنبه کر جمع آوری ادامه دارد و روز یک شنبه این اقلام جمع آوری شده به مناطق زلزله زده ارسال می شود.

وی بیان داشت: بسیج سازندگی سپاه حاجی آباد دو گروه جهادی نیز جهت بازسازی مناطق زلزله زده آماده کرده که به زودی عازم مناطق روستایی کرمانشاه می شوند و کار بازسازی منازل را انجام می دهند.

فرمانده ناحیه حاجی آباد از اعزام یک گروه تیم پزشکی بسیج جامعه پزشکی خبر داد و افزود: این تیم پزشکی شامل ماما، پزشک عمومی ، کارشناس بهداشت محیط به مناطق زلزله زده کرمانشا در اسرع وقت اعزام می شوند.

موسی پور رئیس هلال احمر حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار پیارم اظهار کرد: پایگاههای هلال احمر شهرستان نیز سن مواد غذایی شامل کنسروجات، خرما و پوشاک گرم و پتو جمع آوری شده که بزودی این اقلام به مناطق زلزله زده  فرستاده می شود.

موسی پور افزود: یک تیم جهت کمک های امدادی نیز به منطقه اعزام شده است.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=66011

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.