درشانزدهمین سفر استاندار با همراهی دکتر جهانگیری رئیس هیئت مدیره بانک گردشگری کشور به حاجی آباد کلنگ چهار مدرسه و یک زمین ورزشی در بخش احمدی حاجی آباد به زمین زده شد. دکتر جادری در گفتگو با خبرنگار پیارم اظهار کرد: امروز در  ۱۶ سفر من به شهرستان حاجی آباد است که با همراهی دکتر ...

درشانزدهمین سفر استاندار با همراهی دکتر جهانگیری رئیس هیئت مدیره بانک گردشگری کشور به حاجی آباد کلنگ چهار مدرسه و یک زمین ورزشی در بخش احمدی حاجی آباد به زمین زده شد.

دکتر جادری در گفتگو با خبرنگار پیارم اظهار کرد: امروز در  ۱۶ سفر من به شهرستان حاجی آباد است که با همراهی دکتر جهانگیری که برای کارهای خیرخواهانه به استان سفر کرده اند و از بین ۱۲ مدرسه ای که بانک گردشگری قرار است بسازد ۸ مدرسه ان در استان هرمزگان ساخته می شود که چهار مدرسه در جاسک و چهار مدرسه در بخش احمدی شهرستان حاجی آباد می باشد و امروز کلنگ یک زمین ورزشی نیز در بخش احمدی به زمین زده شد.

جادری افزود: اعتبار احداث زمین ورزشی در روستای حشمبند بخش احمدی و هشت مدرسه که قرار است توسط بانک گردشگری ساخته  بالغ بر ۳۰میلیارد ریال پیش بینی شده است.
جادری در پایان بیان داشت: ما در سفر های شهرستانی که داریم وضعیت شهرستان ها و ظرفیت انها را بررسی می کنیم و برای اشتغال با کارهای کارشناسی شده برنامه ریزی می کنیم که قرار است با همکاری اقای جهانگیری رئیس هیئت مدیره بانک گردشگری کشور یک کمیته کارشناسی صورت گیرد و در دو ماه آیند در زمینه اشتغال به شهرستان حاجی آباد سفر کنند و موضوع بحث اشتغال را پیگیری نمایند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=61402

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.