فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد گفت: ۱۰تن و ۴۰کیلو گرم کود نیترات قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در شهرستان کشف و ضبط شد. به گزارش پیارم، سرهنگ بیژن بارسالاری با بیان اینکه شهرستان حاجی آباد در مسیر جاده ترانزیت می باشد به همین دلیل قاچاقچیان زیادی از این مسیر عبور و مرور می کنند ...

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد گفت: ۱۰تن و ۴۰کیلو گرم کود نیترات قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش پیارم، سرهنگ بیژن بارسالاری با بیان اینکه شهرستان حاجی آباد در مسیر جاده ترانزیت می باشد به همین دلیل قاچاقچیان زیادی از این مسیر عبور و مرور می کنند اظهار کرد: در راستای اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی شهرستان حین کنترل محور « حاجی آباد- سیرجان »، به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: مأموران در بازرسی از کامیون مذکور، ۱۰تن و ۴۰کیلو کود نیترات کلسیم فاقد هرگونه مجوز گمرکی و قانونی کشف کردند.
سرهنگ بارسالاری با اشاره به اینکه ارزش کالای کشف شده پنج میلیارد ریال برآورد شده است ،تصریح کرد: در این راستا یک نفر دستگیر که به همراه خودروی توقیفی و کالای کشف شده به مراجع قضایی معرفی شد.
این مسئول انتظامی با قدردانی از مردم، از آنان خواست : در صورت آگاهی از هرگونه فعالیت قاچاقچیان با تماس بموقع با ۱۱۰ ، پلیس را در مقابله جدی با قاچاقچیان کالا و ارز یاری نمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=65787

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.