معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش ضمن بیان اینکه در سال نودو چهار پانصدو یک نفر از فرهنگیان این شهرستان از تسهیلات یکصد میلیون ریالی صندوق وام ضروری استفاده نموده اند اظهار داشت : در صورت تصویب نهایی حداکثر سقف پرداخت این وام از ۱۰۰میلیون ریال به ۱۵۰ میلیون ریال افزایش خواهد یافت. ...

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش ضمن بیان اینکه در سال نودو چهار پانصدو یک نفر از فرهنگیان این شهرستان از تسهیلات یکصد میلیون ریالی صندوق وام ضروری استفاده نموده اند اظهار داشت : در صورت تصویب نهایی حداکثر سقف پرداخت این وام از ۱۰۰میلیون ریال به ۱۵۰ میلیون ریال افزایش خواهد یافت.

به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد، طهمورث دهقانی گفت : درسال نود و چهار مبلغ ۵۰میلیاردو ۶۷۸ میلیون و ۷۷۹ هزارو ۱۰۰ ریال تسهیلات قرض الحسنه به فرهگیان شاغل و بازنشسته این شهرستان پرداخت شده است .

وی بیان داشت : از این مقدارتسهیلات پرداخت شده ۱۶۹ نفر تسهیلات ۵۰ میلیون ریالی ۷۵ نفر نیز تسهیلات۲۰ میلیون ریالی از طریق بانک ملی ایران دریافت نموده اند.

این مقام مسئول افزود: همچنین پانصدو یک نفر از معلمین شاغل و بازنشسته هرکدام مبلغ یکصدمیلیون ریال جمعا ۴۰میلیاردو ۷۲۸ میلیون و ۷۷۹ هزارو ۱۰۰ ریال تسهیلات از صندوق وام ضروری این اد اره دریافت نموده اند.

دهقانی تصریح نمود : با واریز یک چهارم از یک درصد کارمزد دریافتی به حساب صندوق وام ضروری مبلغ ۱۳۰ میلیون ریال به مبلغ موجودی اعضای این صندوق اضافه گردیده است .

معاون پشتیبانی افزود : برنامه افزایش حداکثر اعطای وام ضروری از صد میلیون ریال به یکصدو پنجاه میلیون ریال در دستور کار می باشد که در صورت تصویب نهایی عملی خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=54828

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.