مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباداز پرسش مهر ریاست محترم جمهور در خصوص انرژی هسته ای به عنوان یک حرکت ارزشمند و مفید نام برده و اذعان داشت:یک اقدام خوب و مفیدکه در سال تحصیلی جاری انجام شد پرسش مهر ریاست محترم جمهور بودکه در آن از ظرفیت دانش اموزان در بحث انرژی هسته ...

مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباداز پرسش مهر ریاست محترم جمهور در خصوص انرژی هسته ای به عنوان یک حرکت ارزشمند و مفید نام برده و اذعان داشت:یک اقدام خوب و مفیدکه در سال تحصیلی جاری انجام شد پرسش مهر ریاست محترم جمهور بودکه در آن از ظرفیت دانش اموزان در بحث انرژی هسته ای استفاده شد.

به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد،مهدی سالاری گفت : رشد سریع تکنولوژی و دسترسی آسان دانش آموزان به فضای مجازی باعث شده با دقت بیشتر و با عنایت ویژه ای بحث فضای مجازی را مد نظر داشته باشیم .

وی بیان داشت : با توجه به گستردگی فضای مجازی و حضور حداکثری نوجوانان و جوانان در شبکه های اجتماعی ،لازم است خوراک فضای مجازی را متناسب با فرهنگ و ارزش های خودمان تهیه نموده در فضای مجازی نشر دهیم.

سالاری افزود : در صورتی که تدابیری جدی برای این مبحث اندیشیده نشود، افرادی دیگر در آنسوی مرزها در ستادها و اتاق های فکر خود در راستای از بین بردن فرهنگ و غیرت اسلامی و ایجاد یاس و ناامیدی در جوانان خوراک فضای مجازی را برای جوانان ما تهیه و انان را آماج حملات جنگ نرم خود قرار خواهند داد.

این مقام مسئول از پرسش مهر ریاست محترم جمهور در خصوص انرژی هسته ای به عنوان یک حرکت ارزشمند و مفید نام برده و اذعان داشت:یک اقدام خوب و مفیدکه در سال تحصیلی جاری انجام شد پرسش مهر ریاست محترم جمهور بود و در آن از ظرفیت دانش اموزان در بحث انرژی هسته ای استفاده شد .

این مقام مسئول یادآور شد : تهیه کلیپ های جالب وخلق آثاری ارزشمند در خصوص انرژی هسته ای و همچنین کسب رتبه خوب دانش اموزان در سطح شهرستان و استان نتیجه ورود دانش اموزان به این مباحث بوده است.

مدیرآموزش و پرورش از اعضای کارگروه علمی فضای مجازی خواست : با همفکری ،تحقیق و پژوهش ، ارائه راهکارهای مناسب و تهیه خوراک فضای مجازی متناسب با نیاز نوجوانان و جوانان راه را برای فعالیت های عوامل بیگانه در فضای مجازی بسته،و به دشمن اجازه نزدیک شدن به خاکریز فرهنگ و غیرت اسلامی را ندهند .

نشست کارگروه علمی و فضای مجازی با حضور مدیرآموزش و پرورش و مسئولین ادرات مرتبط شهرستان در محل دفتر مدیرآموزش و پرورش برگزارشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=55307

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.