مدیر اداره بندرو دریانوردی کیش اظهار کرد:میزان صادرات کالاهای غیر نفتی از بندر کیش بالغ بر یک هزار و ۸۰۰ تن بوده و حجم واردات کالا در سال جاری ۳۳ هزار و ۲۳۲ تن می باشد. به گزارش پیارم به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز؛محمد جهانشاهی نسب،مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش با اشاره به ...

مدیر اداره بندرو دریانوردی کیش اظهار کرد:میزان صادرات کالاهای غیر نفتی از بندر کیش بالغ بر یک هزار و ۸۰۰ تن بوده و حجم واردات کالا در سال جاری ۳۳ هزار و ۲۳۲ تن می باشد.

به گزارش پیارم به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز؛محمد جهانشاهی نسب،مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش با اشاره به عملکرد این سازمان در سال جاری گفت: بالغ بر یک میلیون و ۱۶۴ هزار و ۵۲۹ تن انواع کالای نفتی و غیر نفتی در هفت ماهه نخست سال در بندر کیش تخلیه و بارگیری شد که از این میزان، ۹۷۰ هزار و ۵۱۲ تن به کالای غیر نفتی و ۱۹۴ هزار و ۱۷ تن کالای نفتی اختصاص دارد.

وی اظهار کرد:میزان صادرات کالاهای غیر نفتی از بندر کیش بالغ بر یک هزار و ۸۰۰ تن بوده و حجم واردات کالا در سال جاری ۳۳ هزار و ۲۳۲ تن می باشد.

مدیر اداره بندرو دریانوردی کیش با بیان اینکه حجم عملیات کابوتاژ کالای غیر نفتی در سال جاری در کیش ۹۳۵ هزار و ۴۸۰ تن بوده است،تصریح کرد:مجموع تردد شناورها به بندر کیش طی هفت ماه گذشته  ۷ هزار و ۳۵۰ فروندبرآورد شده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۴۶ هزار و ۱۸۲ دستگاه خودرو توسط شناورهای لندینگ کرافت در مسیرهای دریایی جزیره کیش به چارک و آفتاب جابجا شد که افزایش ۲۳ درصدی در این زمینه به ثبت رسید.

جهانشاهی نسب گفت: در سال جاری ۲۸۰ هزار و ۹۱۲ نفر مسافر به کیش تردد داشته اندکه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد ۶ درصدی داشته است.

مدیر اداره بندرو دریانوردی کیش خاطرنشان کرد:۲۷۶ هزار و ۹۹۲ نفر گشت دریایی با شناورهای تفریحی در آب های این جزیره مرجانی را تجربه کردند که این بخش از فعالیت های دریایی طی سال جاری ۵۲ درصد افزایش داشته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=58099

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.