امام جمعه حاجی آباد، گفت:هیچ کدام از مسئولین کشور حق مذاکره در مورد توان دفاعی و موشکی و حضور منطقه ای با آمریکا و اروپا را ندارند به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری امام جمعه حاجی آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک ولات با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار ...

امام جمعه حاجی آباد، گفت:هیچ کدام از مسئولین کشور حق مذاکره در مورد توان دفاعی و موشکی و حضور منطقه ای با آمریکا و اروپا را ندارند
به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری امام جمعه حاجی آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک ولات با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: از دامان زن مرد به معراج می رسد و اگر امروز ما در ایران اسلامی امنیت، آزادی و دین اسلام داریم همه اینها به برکت خون پاک شهدای عزیزی که در دامان شما مادران بزرگ تربیت شده اند.
مختاری افزود: یکی از رموز شخصیت حضرت فاطمه (س) این بود که محور تمام امور زندگی حضرت خداست، سه محور اصلی در شخصیت حضرت زهرا(س) وجود دارد، حوزه باور و بینش، حوزه قلبی و گرایش و رفتار و کنش است .
وی بیان داشت: و بزرگترین وظیفه حکومت اسلامی تربیت جامعه است و خداوند بار تربیت اسلامی را برعهده پیامبر و بردوش انبیا الهی گذاشت وبعد از پیامبر و اولیا این تربیت بر عهده شما مادران عزیز است و آن هم در محیط خانه، خداوند چه اهمیتی برای مادر قائل شده است باری که بر دوش پیامبر بود را بر عهده شما مادران گذاشته است.
مختاری ادامه داد: جایگاه مادران در نزد خداوند متعال بسیار بالا و ارزشمند است زن مسلمان در اجتماع اثر گذار است با توجه به اثر گذاری در اجتماع حضور فیزیکی زن مسلمان در اجتماع را می طبد گاهی اثر گذاری که شما دارید یک فرد را در دامان خودت پرورش می دهی چه اثری بالاتر از این که می توانید رشد علمی و هم رشد معنوی داشته باشید و هم فرزند خوب تربیت کنید.
وی تاکید کرد: زنان ما می توانند مثل مردان درس بخوانند و دانش مند بشوند و فرزندان دانشمند هم تربیت کنند.
امام جمعه حاجی آباد بیان داشت: در کشور های غربی زن مثل یک کالا برای لذت بردن است، چهره زن در جامعه غربی سقوط کرده است زن غربی فقط آرایش و برهنگی دارد این غربیان بازنی که می تواند هم در زمینه علمی و هم معنوی رشد داشته باشد چه کرده اند.
مختاری ادامه داد: مدیر کانون خانواده ،محور آرامش خانه زن است ، خانواده و خانه را زن می سازد پس باید قدر همسران و مادرانمان را بدانیم.
مختاری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری فرمودند دشمنان نظام خیال داشتند در اسفند ما بساط جمهوری اسلامی را برچینند ولی به لطف خداوند متعال و با تودهنی محکم مردم نتوانستند موفق شوند افزود: هر جا که لازم باشد مردم ایران اسلامی ما توی دهن متجاوز می زنند.
وی بیان داشت: امریکا که در همه جای دنیا یک حضور فتنه گرانه و متجاوزانه دارد مدعی ایران است که چرا ایران در منطقه غرب آسیا حضور دارد به شما چه ربطی دارد، شما نباید اینجا حضور داشته باشید اینجا منطقه ماست نه به امریکایی ها و اروپایی ها که مدعی حضور ایران در منطقه هستند هیچ ربطی ندارد.
امام جمعه حاجی آباد تاکید کرد:هیچ کدام از مسئولین کشور حق مذاکره در مورد توان دفاعی و موشکی و حضور منطقه ای با آمریکا و اروپا را ندارند به دلیل اینکه هیچ انسان عاقلی وقتی می بیند دشمنی تمام قد در مقابلش ایستاده دست خودش را خالی کند و اینها برگ برنده ما در هر مواجهه بین المللی چه توان دفاعی و موشکی و حضور منطقه ای ما است.
حجت الاسلام مختاری ادامه داد: ما امروز که تمام امکانات دفاعی را داریم کشورهای غربی با ما این طوری برخورد می کنند اگر هیچ توان دفاعی نداشته باشیم آنها یک روز هم به ملت ما رحم نمی کنند.
وی در پایان با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید افزود: این نهاد که به فرمان امام راحل بنا شده است وظیفه اش خدمت به افضل افراد جامعه ،پداران ، مادران و فرزندان شهدا است و ما هرچه که داریم به برکت خون شهدا ست هرکاری هم در خصوص خانواده شهدا صورت بگیرد کم است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67403

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.