سناتور جمهوریخواه “راند پال” که کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا است می‌گوید تصمیم به سرنگونی صدام حسین دیکتاتور عراق اشتباه بود.   به گزارش پیارم ز، سناتور جمهوریخواه “راند پال” که کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا است می گوید از جنگ با ایران بر سربرنامه اتمی حمایت نمی کند.   این سناتور آمریکایی گفته است تصمیم به سرنگونی ...

سناتور جمهوریخواه “راند پال” که کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا است می‌گوید تصمیم به سرنگونی صدام حسین دیکتاتور عراق اشتباه بود.

 IMG09561500

به گزارش پیارم ز، سناتور جمهوریخواه “راند پال” که کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا است می گوید از جنگ با ایران بر سربرنامه اتمی حمایت نمی کند.

 

این سناتور آمریکایی گفته است تصمیم به سرنگونی صدام حسین، دیکتاتور عراق، اشتباه بود.

 

به گزارش روزنامه صهیونیستی هاآرتص، سناتور ایالت کنتاکی روز دوشنبه در یک مدرسه عبری در بروکلین نیویورک گفت: صدام به‌عنوان سپری علیه تهدید بزرگتر ایران عمل می کرد.

 

به نوشته صدای آمریکا، او در جمع رهبران یهودی افزود: جنگ، شکاف بین سنی ها و شیعیان در عراق را عمیق تر کرد و موجب شد عراق به یک کشور دست نشانده ایران تبدیل شود و ایران قدرت بیشتری پیدا کند.

 

“راند پال” جنگ در لیبی را نیز اشتباه دانست و به هیلاری کلینتون، کاندیدای احتمالی حزب دموکرات برای ریاست جمهوری، به‌عنوان مسئول هرج و مرجی که در پی سرنگونی معمر قذافی به راه افتاد، معرفی کرد.

 

هاآراتص می نویسد سناتور پال به مرکزیت مذهب معتقد است و اسرائیل [رژیم صهیونیستی] را یکی از بهترین دوستان و متحدان آمریکا می داند.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=34980

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.