حمید جهانگیری فرماندار حاجی‌آباد گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای پاسخگویی به مطالبات مردم است. به گزارش پیارم حاجی‌آباد، حمید جهانگیری‌ فرماندارحاجی اباد عصرامروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه مبارکه فجر ضمن تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه‌ فجر، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در برهه‌ای از تاریخ به پیروزی رسید که کشور کاملاً در سیطره‌ بیگانگان ...

حمید جهانگیری فرماندار حاجی‌آباد گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای پاسخگویی به مطالبات مردم است.

به گزارش پیارم حاجی‌آباد، حمید جهانگیری‌ فرماندارحاجی اباد عصرامروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه مبارکه فجر ضمن تبریک

فرارسیدن ایام‌الله دهه‌ فجر، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در برهه‌ای از تاریخ به پیروزی رسید که کشور کاملاً در سیطره‌ بیگانگان بود، اما حضرت

امام‌خمینی(ره) با خلوص‌نیت مردم را به یگانگی‌ خدا و وحدت‌کلمه فراخواند و انقلاب با پشتوانه‌ عظیم مردمی به پیروزی رسید و می‌بینیم این کشتی متلاطم بعد از حدود ۴۰ سال با هدایت‌های رهبر‌فرزانه انقلاب توانسته مسیر سعادت و تعالی را طی کند.

وی با بیان اینکه این ایام باید فرصتی برای پاسخ‌گویی بیشتر مسؤولین به مطالبات مردم فراهم شود، اذعان داشت: مردم، قهرمان انقلاب اسلامی هستند، مردانی که جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا درخت انقلاب به ثمر بنشیند و امروز پاسداری از انقلاب اسلامی وظیفه اقشار مختلف مردمی است.

فرماندار حاجی‌آباد، پاسخگویی به سوالات نسل سومی‌ها در مدارس و دانشگاه‌ها را وظیفه مسؤولان خواند و اذعان داشت: مسؤولان مدارس و دانشگاه‌ها زمینه‌ای را برای حضور روحانیون، جانبازان و ایثارگران فراهم کنند تا خطباء بتوانند فلسفه انقلاب را برای جوانان تبیین کنند.

جهانگیری‌، نوآوری در ارائه برنامه‌ها را بسیار تاثیرگذار عنوان کرد و افزود: در جلسات و کمیته‌های دهه مبارکه فجر تاکید شده که ادارات از موازی‌کاری و برنامه‌هایی که خروجی خوبی نداشته ندارد، پرهیز کنند.

وی، بر عدم برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح همزمان با ایام فاطمیه تاکید کرد و یادآور شد: برنامه‌های دهه فجر باید برای جوانان نسبت به گذشته متنوع‌تر برگزار شود اما توجه به این نکته ضروری است که باید قداست ایام فاطمیه نیز حفظ شود.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=66828

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.