امام جمعه شهرستان حاجی آباد گفت: داعش برای تفرقه انداختن در بین مسلمانان و از طرف استکبار جهانی برنامه ریزی شده است و دستان صهیونیسم در آن دخالت دارد. به گزارش پیارم حاجی آباد،حجت الاسلام مختاری، در دیدار با پاسداران ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد سراسر نورحضرت محمد(ص) بیان داشت: همیشه جهان اسلام نیازمند به ...

امام جمعه شهرستان حاجی آباد گفت: داعش برای تفرقه انداختن در بین مسلمانان و از طرف استکبار جهانی برنامه ریزی شده است و دستان صهیونیسم در آن دخالت دارد.

IMG_0004
به گزارش پیارم حاجی آباد،حجت الاسلام مختاری، در دیدار با پاسداران ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد سراسر نورحضرت محمد(ص) بیان داشت: همیشه جهان اسلام نیازمند به وحدت بوده و به ویژه در شرایط کنونی که کشورهای اسلامی با اتحاد و همدلی می توانند در مقابل داعش و استکبار جهانی باایستند ولی سران کشورهای اسلامی امروز ذلیل و در دست استکبار خود را گرفتار کرده اند اگر سران این کشورها از خواب غفلت بیدار نشوند داعش روز به روز بزرگتر می شود و جوامع اسلامی را درگیر خواهد کرد .
امام جمعه شهرستان حاجی آباد در ادامه بیان داشت: داعش برای تفرقه انداختن در بین مسلمانان و از طرف استکبار جهانی برنامه ریزی شده است و دستان صهیونیسم در آن دخالت دارد.
مختاری در ادامه تصریح کرد: بیداری اسلامی در این چند سال اخیر داشت جان می گرفت که استکبار داعش را راه اندازی کردند اگر مسلمانان با هم متحد می شدند دیگر کسی جلو دار اینها نبود ولی متاسفانه سران کشورهای اسلامی با وجود در دست داشتن سرمایه عظیمی مثل نفت که شیر نفت کشورشان را ببندند تمام این کشورهای غربی فلج می شوند ولی متاسفانه خود را الت دست کشورهای مستکبر کردند.
مختاری در ادامه بیان داشت: مردم و مسئولین باید در کشور با هم متحد شوند و همه گروه های مذهبی و ادیان مختلف در عمل با هم وحدت داشته باشیم و هرکس با هر عقیده و گرایش سیاسی، اهل سنت و شیعه که می خواهد باشند، ولی در عمل باهم وحدت داشته و از تفرقه در داخل کشور جلوگیری کنیم دشمن از تفرقه بین ما استفاده می کند نباید بگذاریم که دشمنان در ما ضعفی ببیند و از آن به نفع خودشان بهره برداری کنند.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=26303

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.