در دهه مبارکه فجر تعداد ۶۳ پروژه در شهرستان حاجی آبادکلنگ زنی و افتتاح می شود. ...

به گزارش شبکه اطلاع رسانی پیارم؛حمید جهانگیری فرماندار حاجی‌آباد در نشست خبری به مناسبت دهه مبارک فجر با تبریک فرارسیدن این ایام خجسته اظهار کرد: این تعداد پروژه به ارزش ۲۷۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار حاجی آباد با بیان اینکه ۱۷۰ میلیارد تومان از اعتبارات پروژه‌های دستگاه اجرایی با استفاده از اعتبارات دولتی است افزود: عمده طرح ها و پروژه های شهرستان مربوط به طرح های کشاورزی و آبخیزداری، آموزش، صنعت و معدن، انرژی،عمران شهری و روستایی،حمل و نقل و بهداشت و درمان است.

جهانگیری عنوان کرد:در ایام دهه فجر از مجموع ۶۳ پروژه تعداد ۴ پروژه عمرانی شهری، ۱۲ پروژه عمرانی روستایی،۱۲ پروژه آموزش، ۴ پروژه صنعت و معدن، ۶ پروژه حمل و نقل،۱۲ پروژه کشاورزی و آبخیزداری، ۸پروژه انرژی،۲ پروژه بهداشت و درمان و در حوزه منابع آب، ارتباطات و مخابرات، ورزش و راه و شهرسازی هرکدام یک پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه تصریح کرد: کلنگ زنی طرح عملیات اکتشاف ذخایر زغال سنگ، افتتاح ۲۰ هکتار گلخانه، ۵۰ کیلومتر جاده بین مزارع، ۱۲ مدرسه،۶ پروژه آبخیز داری و افتتاح بخش های سی سی یو و آی سی یو بیمارستان حاجی آباد از مهم‌ترین پروژه ها خواهند بود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=72388

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.