فرمانده سپاه ناحیه حاجی آباد گفت: پس از چندین روز تلاش و تحمل زحمات فراوان از سوی هنرمندان و مسئولین شهرستان، صحنه واقعه غدیر درحاجی آباد برای دومین سال متوالی بازسازی می شود. به گزارش پیارم،  سرگرد حجت امیری کیا در جلسه هماهنگی بازسازی صحنه غدیر ضمن تبریک به مناسبت دهه ولایت گفت: طبق سنوات ...

فرمانده سپاه ناحیه حاجی آباد گفت: پس از چندین روز تلاش و تحمل زحمات فراوان از سوی هنرمندان و مسئولین شهرستان، صحنه واقعه غدیر درحاجی آباد برای دومین سال متوالی بازسازی می شود.

139208011244461401392663

به گزارش پیارم،  سرگرد حجت امیری کیا در جلسه هماهنگی بازسازی صحنه غدیر ضمن تبریک به مناسبت دهه ولایت گفت: طبق سنوات گذشته واقعه شیرین و تاریخی غدیر خم توسط هنرمندان این شهرستان ساعت ۱۴:۳۰عصر ۲۰ مهرماه در خیابان امام حسین(ع) جنب قلعه تاریخیشهرستان  بازسازی می شود، این کار هنری به همت ۱۵۰ بسیجیان و هنرمندان شهرستان حاجی آباد به مورد اجرا گذاشته خواهد شد.

در این نمایش بازسازی  حرکت کاروان پیامبر اعظم(ص) و همچنین سایر کاروانهای منتهی به مکه معظمه و بازگشت آنها به تصویر کشیده خواهد شد که با عنایات اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و با تلاش جمعی مردم و مسئولین شاهد یکی از اثربخش ترین و به یادماندنی ترین نمایش های میدانی در شهرستان حاجی آباد  خواهیم بود.

فرمانده سپاه حاجی آباد خواستار همکاری تمامی ادارات و نهادهای شهرستان در جهت بازسازی صحنه غدیر شد.

سرگرد امیری کیا به اهداف بازسازی این واقعه تاریخی اشاره و خاطر نشان کرد:گسترش فرهنگ ولایت ، تعمیق دینی و همچنین ایجاد پیوند عمیق بین مردم بخصوص نسل جوان با ولایت ائمه اطهار (ع)  از اهداف بازسازی واقعه غدیر می باشد.

امیری کیا ادامه داد: نشر و معرفی این حادثه عظیم در میان مردم و به ویژه قشر جوان به اجرا درمی‌آید و گامی برای معرفی فرهنگ ناب شیعه و نیز ناکامی دشمنان در شیعه‌ستیزی است.

وی مشکل بشریت امروز را فاصله گرفتن از فرهنگ غدیر عنوان و خاطرنشان کرد: تنها راه حل مشکل جوامع بشری ترویج و پیاده‌سازی پیام غدیر است.

لازم به ذکر است: دراین مراسم ماکت نمادین کعبه ، برپایی خیمه های متعدد ، طراحی برکه غدیر در منطقه نمایش به نمایش خواهیم گذاشت.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=18184

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.