امام جمعه حاجی آباد گفت: نفوذ و استحاله فرهنگی نقطه مقابل انقلاب و انقلابی گری است که این نفوذ در برخی از خواص مسئولان ما صورت گرفته است. به گزارش پیارم حجت الاسلام والمسلمین مختاری امام جمعه حاجی آباد در جمع بسیجیان و پاسداران ناحیه حاجی آباد ضمن عرض تبریک این هفته بسیج اظهارکرد: بسیج ...

امام جمعه حاجی آباد گفت: نفوذ و استحاله فرهنگی نقطه مقابل انقلاب و انقلابی گری است که این نفوذ در برخی از خواص مسئولان ما صورت گرفته است.

به گزارش پیارم حجت الاسلام والمسلمین مختاری امام جمعه حاجی آباد در جمع بسیجیان و پاسداران ناحیه حاجی آباد ضمن عرض تبریک این هفته بسیج اظهارکرد: بسیج یک ارگان و نهاد نیست بسیج یک فرهنگ و طرز تفکر است و چون نهاد و ارگان نیست زمان و مکان و موقعیت جغرافیایی خاصی هم ندارد و در ادامه ایشان خلاصه ای از فرمایشات مقام معظم رهبری را برای بسیجیان بیان کرده و فرمودند امام با تأسیس بسیج انقلاب ما را برای همیشه تاریخ ماندگار کردند.

وی اظهار داشت: فرهنگ و تفکر بسیجی، فرهنگ دین مداری، خدا محوری و ولایت مداری است و هرکس با فرهنگ عاشورا آشنا باشد و آن را عمل نماید بسیجی است.

امام جمعه حاجی آباد بیان داشت: امروز فرهنگ بسیجی از مرزهای ما عبور کرده و بسیج ثمرات بسیار زیادی چه در دفاع مقدس ، سازندگی ، علمی و هم اکنون هم در بحث فرهنگی داشته است.

ایشان اضافه کردند غرض از راه اندازی بسیج فقط بعد نظامی نیست، بسیجی باید در همه عرصه ها نمونه باشد و حرف اول را بزند و بسیج را یک فرهنگ و طرز تفکر و اعتقاد بیان نمودند و به همین دلیل بسیجی و فرهنگ بسیجی مقدس است و باید این قداست را حفظ کنیم.

حجت الاسلام مختاری تاکید کرد: نکته مهمی که باید از آن غفلت نکنیم تفکر انقلاب و انقلابی ماندن است امروز کشور نیازمند این تفکر است، دشمن با توجه به پیشینه تاریخی که از انقلابهای متعدد دارد هیچ انقلاب بیش از دو و سه دهه نمی تواند دوام بیاورد مگر اینکه تفکر انقلاب به نسلهای دهه های بعد انتقال پیدا کند، که دشمن همین را نشانه گرفته و به دنبال از بین بردن تفکر انقلابی در بین جوانان ما است.

مختاری در بخش دیگر سخنان خود عنوان کرد:نفوذ و استحاله فرهنگی نقطه مقابل انقلاب و انقلابی گری است که این نفوذ در برخی از خواص مسئولان ما صورت گرفته است.

حجت الاسلام مختاری با اشاره به انتخابات کشور امریکا افزود: برای ما هیچ فرقی ندارد که کی رئیس جمهور امریکا است زیرا امریکا همیشه دشمن تراز اول جمهوری اسلامی ایران بوده و هست و در قضیه برجام هم برای همگان روشن شده با توجه به پایبند بودن ایران در قضیه برجام ولی آمریکا پیمان شکنی کرد و خود اوباما که طرح برجام را چیده بود به برجام پایبند نبود حالا رئیس وجمهوری که تاز انتخاب شده انتظاری ازش نمی رود.

حجت الاسلام مختاری هدف امریکا از مذاکره با ایران و برجام را نفوذ عنوان کرد و افزود: امریکا برای نفوذ به ایران و برای اینکه ما می توانیم با دستی که به خون مسلمانان آغشته است دست بدهیم و این را می خواستند برای ملت ما جا بیندازند و ملتی که مورد استحاله قرار گرفت تفنگ هم که در دست داشته باشد وقتی رغبتی برای این کار ندارد به سمت دشمن تیری شلیک نمی کند.

وی افزود: بسیجی باید دارای قدرت فکر و تفکر قوی باشد و مسائل سیاسی روز را بتواند تحلیل کند ، کنکاش کند ، بسیجی نباید ساده اندیش و سطحی نگر باشد و قانونمند در همه امور باشد، اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید

و در ادامه سخنان نیروهای بسیج مومن و با اخلاص نامید که پشتوانه محکمی برای نظام و انقلاب اسلامی هستند و بسیج نیروهای مردمی هست که در همه ابعاد و امورات و قشرهای جامعه فعالیت دارند و دارای روحیه مسئولیت پذیر هستند.

امام جمعه حاجی آباد عنوان کرد:بسیج وبسیجیان اهل اقدام در برابر تهدیدات دشمنان اسلام هستند و با اخلاص ،شجاعت وبا روحیه الهی و انقلابی درخط ولایت قرار دارند.

سرهنگ امیری کیا فرمانده ناحیه حاجی آباد  با بیان این مطلب که فرمان تاریخی امام خمینی مبنی بر تشکیل بسیج نسخه شفابخش برای انقلاب اسلامی بود افزود: امام خمینی بدرستی دریافته بود که تشکیل بسیج یک نسخه شفا بخش و یک راهکار عملیاتی و قابل پیاده شدن برای رهایی همه ملت ها از بند ظلم و استکبار است و امروز ثابت شد که نسخه مقاومت یک اقدام درستی است.

سرهنگ امیری کیا افزود: امروز مقاومت اسلامی ضمن الگوگیری از بسیج ضربات بسیار مهلکی را به استکبار وارد ساخته و هر روز دنیا شاهد فروپاشی اردوگاه غرب در سطح منطقه می باشد و بسیج این افتخار را دارد که یک نیروی سازش ناپذیر و پیرو مکتب عاشورا و تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=58741

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.