شهردار حاجی آباد با حضور در مسجد جامع  با مردم دیدار و گفتگو کرد. به گزارش پیارم حاجی آباد ، علیرضا حسنزاده و اعضای شورای اسلامی شهر به همراه جمعی از معاونین و مسئولین شهرداری به منظور دیدار چهره به چهره با مردم و بررسی مشکلات و معضلات شهروندان از نزدیک و رسیدگی به درخواست ...

شهردار حاجی آباد با حضور در مسجد جامع  با مردم دیدار و گفتگو کرد.

images

به گزارش پیارم حاجی آباد ، علیرضا حسنزاده و اعضای شورای اسلامی شهر به همراه جمعی از معاونین و مسئولین شهرداری به منظور دیدار چهره به چهره با مردم و بررسی مشکلات و معضلات شهروندان از نزدیک و رسیدگی به درخواست های آنان در مسجد جامع حضور یافتند.

در این ملاقات که پس از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار شد، شهروندان این محله از نزدیک مسائل و مشکلات خود را با شهردار در میان گذاشته و حل آنها را خواستار شدند.

حسنزاده اعلام داشت: تلاش در ارائه امکانات و خدمات بهتر به شهروندان این محله در تمامی حوزه های شهرداری اعم از عمرانی، خدمات، ترافیک، اجتماعی و فرهنگی در دستور کار قرار گرفت و راهکارهای لازم جهت رفع مشکل آنان به مدیر منطقه یک ارائه شد.

شهردار حاجی آباد صداقت در رفتار و گفتار با مردم و توجه به مشورت در جهت تصمیم گیری اصولی را رمز موفقیت مدیران برشمرد.

در این نشست ساکنین از نزدیک مسائل و مشکلات خود را با شهردار حاجی آباد در میان گذاشته و خواستار رسیدگی به مسائل و مشکلاتی که در ارتباط با شهر و شهرداری می باشد، شدند.

شهردار حاجی آباد با  اشاره به این که در ملاقات های مردمی با شنیدن مشکلات شهروندان به دنبال ایجاد آرامش در بین مردم هستیم، گفت: دیدارهای چهره به چهره ضمن اعتماد سازی، مشارکت مردم را در امور شهری تقویت می کند.

و در پایان مشکلاتی که  مردم بیان کردند نبود پارک بانوان ،نبود فضای سطح شهرستان ،کمبود مکان های تفریحی برای نواجوانان ،سطح معابر دست فروشان در سطح شهر ،کمبود امکانات ورزشی بود.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=18005

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.