با حضور فرمانده انتظامی حاجی آباد نشست بصیرتی خانواده های کارکنان ناجا در حاجی آباد برگزار شد. به گزارش پیارم،  با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان در شهرستان حاجی آباد و جمعی از خانواده های کارکنان ناجا و با هنرمندی هنرمند توانای صدا و سیما خالو کریم نشست بصیرت خانواده های ناجا در مجل مجتمع ...

با حضور فرمانده انتظامی حاجی آباد نشست بصیرتی خانواده های کارکنان ناجا در حاجی آباد برگزار شد.

IMG_0001

به گزارش پیارم،  با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان در شهرستان حاجی آباد و جمعی از خانواده های کارکنان ناجا و با هنرمندی هنرمند توانای صدا و سیما خالو کریم نشست بصیرت خانواده های ناجا در مجل مجتمع تالار قصر نور حاجی آباد برگزار شد.

در این نشست سرهنگ ابزن فرمانده نیروی انتظامی حاجی آباد خانواده های ناجا را الگویی برای سایر خانواده عنوان نمود و گفت: جاری شدن محبت و مودت در بین خانواده و متقابل بین اولیا و فرزندان می تواند ازبسیاری از آسیب های اجتماعی جلوگیری نماید.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی مسئول دادستان شهرستان خانواده ها را به رعایت حریم اخلاقی ،  محرم ونامحرم ، برخورد در جامعه و اجتماع و پرهیز از روابط غیر صحیح  اخلاقی فرا خواند.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی گفت: خانواده ها در تیررس آسیب های دشمنان قرار دارند و باید با متوسل شدن به آیین آسمانی دین ا سلام  خود را از این آسیب ها حفظ نمایند.

بر اساس این گزارش از پرسنل نمونه ناجا و خانواده های شهدا و خردسالان حافظ قرآن تجلیل به عمل آمد.

IMG_0110 IMG_0112 IMG_0126 IMG_0130 IMG_0134

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=17928

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.