به گزارش پیارم حاجی آباد :همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با حضور پرشور مردم شهرستان حاجی آبادجمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر از مردم شهرستان حاجی آباد همراه با پخش مستقیم تلویزیونی از شبکه سه برگزار شد. این مراسم با حضور معاون سیاسی و امنیتی اسنانداری آقای اکرمی و دکتر علم و دکتر دوست محمد ...

[p]o[]opi

به گزارش پیارم حاجی آباد :همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با حضور پرشور مردم شهرستان حاجی آبادجمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر از مردم شهرستان حاجی آباد همراه با پخش مستقیم تلویزیونی از شبکه سه برگزار شد.

این مراسم با حضور معاون سیاسی و امنیتی اسنانداری آقای اکرمی و دکتر علم و دکتر دوست محمد فدراسیون ورزشی همگانی کشور و نماینده مجلس و مردم آقای آرامی و  فرماندار شهرستان حاجی آباد و شهردار حاجی آباد و دیگر مسولین شهرستان حاجی آباد و برگزار شد که شرکت کنندگان مسیر از میدان امام  تا پارک دولت  را پیمودند.

نماینده مجلس و مردم آقای آرامی در این همایش پیاده روی گفت : هرمزگان معادن بسیاری قوی و صنایع بزرگی دارد و حاجی آباد قطب کشاورزی است و هرمزگان استانی منحصر به فرد است و اما آنچه را که در هرمزگان بیشتر خودنمایی میکند نیروی شایسته و با فرهنگ و توانمند در عرصه های مختلف هرمزگان است و امروز بخش عظیمی از هرمزگان توسط فرزندان هرمزگان اداره میشودهمان طور که هرمزگان در حوزه سخت افزاری  منحصر به فرد است وبا توجه به نعمت های خدادادی هرمزگان را تبدیل به قطب اقتصادی و گردشگری درکشور عزیز ایران اسلامی تبدیل بکنیم.

فرماندار حاجی آباد  با اشاره به اهداف در نظر گرفته شده برای این برنامه افزود: هدف از اجرای این برنامه، فرهنگ‌سازی پیاده‌روی بین مردم است و این برنامه می‌تواند نشاط و شادابی را در شهرستان حاجی آباد بیشتر کند.

وی در ادامه افزود: از مسولین محترم درخواست میکنم  باتوجه به سرانه ی ورزشی که دراین شهرستان داریم  این شهرستان مکان استاندارد ندارد  و یک مکان استاندارد و چند منظوره و چند سالن احداث شود.

جهانگیریخاطر نشان کرد: تمهیدات لازم برای اجرای این برنامه اندیشیده شده است و جایزه ویژه این پیاده روی یک دستگاه خودرو پراید خواهد بود و جوایز متعدد دیگری نیز شامل هزینه سفر به عتبات عالیات و دوچرخه، وسایل ورزشی، از جمله دیگر جوایز این همایش بزرگ خانوادگی است.

در این مراسم برنامه هایی از قبیل اجرای موسیقی سنتی و اجرای کشتی و صنایع دستی ، اجرای ترانه و برنامه های شاد و متنوع به اجرا در آمد .

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=25806

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.