امام جمعه موقت حاجی آباد گفت: مسئولین با انتساب مدیران شایسته در پست های مهم نسبت به رفع مشکلات معیشتی مردم کوشاه باشند تا مردم طعم واقعی عدالت را بچشند. ...

به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختار صادقی امام جمعه موقت حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سالروز ملی شدن صنعت نفت ایران اظهار کرد: با توجه به روز ملی شدن صنعت نفت و به تاراج بردن سرمایه های کشور توسط اجانب و بیگانگان  ، دشمنان همیشه سعی در به تاراج بردن سرمایه های کشور ما داشتند.

صادقی افزود: به برکن انقلاب اسلامی ایران دست اجانب از این کشور کوتاه شد و لیکن تلاش دارند جلوی پیشرفت کشور را از هر طریق بگیرند . وی در ادامه  بیان داشت: به فضل خدا وند متعال این حرکت جوانانه ای که به فرمایش مقام معظم رهبری در کشور اتفاق افتاده است تمام خواب های همراه با طمع دشمنان نسبت به این مرز بوم را پریشان نموده است.

وی خطاب به مسئولین تاکید کرد: با انتساب مدیران شایسته در پست های مهم نسبت به رفع مشکلات معیشتی مردم کوشاه باشند تا مردم طعم واقعی عدالت را بچشند.

صادقی اظهار داشت: همه ما مخصوصاً مسئولان وظیفه داریم که به مردم خدمت کنیم و مشکلات آنها را احساس و در راه حل آنها قدم برداریم و نباید به شرایط فعلی راضی بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67566

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.