مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد گفت : مسئولیت بسیجیان امروز نسبت به بسیجیان دوران هشت ساله دفاع مقدس بسی سنگین تر و حساس تر می باشد زیرا که دیروز استکبار با جنگ سخت قصد تسلط و تجاورز بر خاک ایران اسلامی را داشت اما امروز به همین نیت ولی با ابزار رسانه و ...

مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد گفت : مسئولیت بسیجیان امروز نسبت به بسیجیان دوران هشت ساله دفاع مقدس بسی سنگین تر و حساس تر می باشد زیرا که دیروز استکبار با جنگ سخت قصد تسلط و تجاورز بر خاک ایران اسلامی را داشت اما امروز به همین نیت ولی با ابزار رسانه و بدون جنگ و خاموش سعی در تسلط بر افکار و اندیشه های اسلامی جوانان ایران اسلامی را داردتا ازاین طریق به اهداف پلید خود دست یابد.

به گزارش پیارم حاجی آباد، مهدی سالاری  در جلسه تودیع و معارفه مسئول بسیج فرهنگیان  افزود : همه ی معلمان بسیجی اند وهمه ی این فرهنگیان بسیجی به عنوان رزمندگان خط مقدم جنگ نرم رسالتی بس سنگین و مهم بردوش دارند.

سالاری اظهار داشت : کانون بسیج فرهنگیان کانون بصیرت بخشی و روشنگری است .این مقام مسئول افزود : برگزاری نشست های بصیرتی و مسابقات فرهنگی و هنری از جمله فعالیت های خوب این کانون در مجموعه آموزش و پرورش بوده است .

در این نشست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان همراهی و همکاری آموزش و پرورش را با مجموعه سپاه و بسیج عالی توصیف نموده و تصریح نمود: این همدلی و هم زبانی و تعامل خوب بوده است که باعث شده در حیطه آموزشی و تربیتی موفقیت هایی خوبی کسب شود .

سرهنگ حجت امیری کیا همچنین ضمن تقدیر از فعالیت های خوب سرکار خانم خدیجه جعفری در مدت تصدی پست مدیریت کانون بسیج فرهنگیان اظهار داشت : انتظار است با قرار گرفتن اقای محمدرضا نیکویی درسمت مدیرکانون بسیج فرهنگیان حرکت و فعالیت های این کانون در حوزه های مختلف آموزشی و تربیتی سرعت بیشتری یابد.

مراسم تودیع و معارفه مدیر کانون بسیج فرهنگیان با حضور مدیر آموزش و پرورش ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و تعدادی از پرسنل اداری آموزش و پرورش و ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه حاجی آباد در محل دفتر مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی اباد برگزار گردید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=54742

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.