فرماندار حاجی‌آباد در بازدید از روستاهای کلیتوئیه، شغرود،دهمغان و پور از توابع بخش محروم احمدی گفت: مسؤولان تلاش کنند تا پروژه‌های نیمه تمام در تمامی حوزه‌ها هر چه زودتر اجرائی شود. حمید جهانگیری‌کوهشاهی در حاشیه بازدید از پروژه‌های نیمه تمام روستاهای بخش‌احمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پیارم حاجی‌آباد اظهار داشت: در این بازدیدها از پروژه‌های ...

فرماندار حاجی‌آباد در بازدید از روستاهای کلیتوئیه، شغرود،دهمغان و پور از توابع بخش محروم احمدی گفت: مسؤولان تلاش کنند تا پروژه‌های نیمه تمام در تمامی حوزه‌ها هر چه زودتر اجرائی شود.

حمید جهانگیری‌کوهشاهی در حاشیه بازدید از پروژه‌های نیمه تمام روستاهای بخش‌احمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پیارم حاجی‌آباد اظهار داشت: در این بازدیدها از پروژه‌های نیمه‌تمام در زمینه‌های راه، آب، بهسازی معابر و امور دهیاری‌ها بازدید به عمل آمد و تاکید شده همه مسؤولان تلاش کنند تا هرچه زودتر این پروژه‌ها در اسرع وقت به بهره‌برداری برسند.

 

وی افزود: برنامه‌کاری ۹۷ براین اساس است که هر هفته به اتفاق مدیران به روستاها سفری داشته باشیم و مشکلات و کمبودهای مردم از نزدیک با حضور مسؤولان در محل بررسی کرده تا تصمیمات لازم در این خصوص گرفته شود.

 

فرماندار حاجی‌آباد یادآور شد: در این سفر مقرر شد پروژه راه‌ روستایی دهمغان آسفالت، عملیات بهسازی راه شغرود مجددا شروع و ساختمان دهیاری پوراحمدی تکمیل شود و اعتباراتی برای سایر پروژه‌ها در نظر گرفته شود.

 

جهانگیری عنوان کرد: دولت با توجه به اینکه با مشکلات مالی روبرو است اما چون مردم صاحب این حق هستند تلاش خواهیم کرد مشکلات آن‌ها به هرطریق حل کنیم چون مردم ولی نعمت ما هستند.

فرماندار حاجی آباد از بازدید‌های روستایی در شهرستان با هدف رفع مشکلات روستا‌ها خبر داد.

جهانگیری فرماندار حاجی آباد در گفتگو با روابط عمومی فرمانداری حاجی آباد گفت:هدف ایجاد ارتباط با مردم وآشنایی با مشکلات آنان است و درهر بازدید فرصتی ایجاد می شود تا مردم مسائل ومشکلات خود را بامدیران مطرح کنند

وی گفت:پاره‌ای از مشکلات با امکانات موجود قابل رفع می‌باشد که دراین رابطه تعدادی از پروژ‌ه های اجرایی شده وبه پاره‌ی از مشکلات که در اداره قابل رفع نمی‌باشد رسیدگی واقدام لازم صورت می‌گیرد.

وی افزود:مراجعه مستقیم مردم به ادارات مستلزم صرف هزینه ایاب وذهاب می‌باشدکه با این بازدید به جای مراجعه مستقیم مردم این مدیران دستگا‌های اجرایی هستند که به صورت دسته جمعی به مردم مراجعه وبه مسائل و مشکلات آنان رسیدگی می‌نمایند.

جهانگیری گفت: مشاهده مسائل و مشکلات مردم از نزدیک بسیار تأثیرگذارتر از شنیدن مشکلات آنها می‌باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67715

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.