به گزارش شبکه اطلاع رسانی پیارم نشست فرماندار حاجی آباد با شهردار و اعضای شورای شهر حاجی آباد با دستور کار کنترل و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا برگزار شد. فرماندار حاجی آباد با تاکید بر آمادگی فضای های عمومی شهر برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا گفت: باید با افزایش بهداشت فضاهای عمومی از شیوع ...

به گزارش شبکه اطلاع رسانی پیارم نشست فرماندار حاجی آباد با شهردار و اعضای شورای شهر حاجی آباد با دستور کار کنترل و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا برگزار شد.
فرماندار حاجی آباد با تاکید بر آمادگی فضای های عمومی شهر برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا گفت: باید با افزایش بهداشت فضاهای عمومی از شیوع این بیماری جلوگیری کرد.
جهانگیری با بیان اینکه مردم نقش مهمی در کنترل و جلوگیری از شیوع این بیماری دارند افزود: همه دستگاه های اجرایی آمادگی لازم جهت همکاری با شهرداری در ضدعفونی و گندزدایی مکان های عمومی را دارند.
وی در ادامه از گروههای مردمی که با ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان فعالیت می کنند تشکر کرد و خواستار همیاری و همکاری بیشتر شهروندان در این زمینه شد.
فرماندار حاجی آباد از مردم خواست تا به نکات بهداشتی که از سوی روابط عمومی اطلاع رسانی می شود توجه و ضمن رعایت بهداشت فردی از سفرها و ترددهای غیرضروری خودداری کنند.
تداوم گندزدایی و ضدعفونی کردن مکان های عمومی در حاجی آباد

فرماندار حاجی آباد گفت: مکان های عمومی حاجی آباد با تلاش شبانه روزی ستاد مبارزه با کرونا و نوع دوستان سلامت برای مقابله با کرونا انجام می شود.

گندزدایی مکان های عمومی نقش چشمگیری در پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا دارد . امروز برای چندین بار به همت مرکز بهداشت و درمان شهرستان و نوع دوستان سلامت گندزدایی ایستگاه قطار کهه انجام شد. رعایت بهداشت فردی و تا حد امکان بیرون نیامدن از منزل ، کار تلاشگران عرصه سلامت را تکمیل می کند.

وی افزود:راه اندازی ایستگاه غربالگری جهت جلوگیری از پیشگیری و شیوع بیماری کرونا ویروس به همت مسئولین بخش ،دهیاران و نیروهای مردمی در ورودی بخش احمدی و فارغان و ورودی شهرستان  باغات، طاشکوئیه هر روز انجام می گیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=71534

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.