مسئول عملیات سپاه حاجی آباد گفت: دشمن در فتنه ۸۸ فکر همه چیز را کرده بود به غیر از  مردم،  مردم در حماسه ۹ دی چنان به صحنه آمدند که تمام توطئه ها و نقشه های دشمن را خنثی کردند. به گزارش پیارم، بهزاد امامدادی بیان داشت: دشمن در اوایل هشت سال دفاع مقدس هم فکر ...

مسئول عملیات سپاه حاجی آباد گفت: دشمن در فتنه ۸۸ فکر همه چیز را کرده بود به غیر از  مردم،  مردم در حماسه ۹ دی چنان به صحنه آمدند که تمام توطئه ها و نقشه های دشمن را خنثی کردند.

IMG_0082

به گزارش پیارم، بهزاد امامدادی بیان داشت: دشمن در اوایل هشت سال دفاع مقدس هم فکر همه چیز را کرده بودند و الی مردم همان مردم که از خانه خود بیرون آمدند و سلاح به دست گرفتندو دشمن را از خاک بیرون کردند ودر ۹ دی با بصیرت خود در آن برهه از زمان که فضای جامعه چنان غبار آلود شده بود که تشخیص دوست از دشمن مشکل بود مردم با بصیرت خود دشمن را خوب شناختند و همه به میدان آمدند مانند سیل خروشان باقی مانده های فتنه را در هم کوبیدند و در بیشه زارها به زباله دان تاریخ انداختند مردم تجدید پیمان دوباره با رهبری و ولایت بستند و شعار ما اهل کوفه نیستیم را در عمل نشان دادند.

امامدادی افزود: خروش مردمی و دشمن‌شکن روز ۹ دی ، مهر تاییدی بر علاقه‌مندی ملت به نظام جمهوری اسلامی و ارزش‌های انقلاب دانست و عنوان کرد: رمز نقش بر آب شدن فتنه سال ۸۸ اتحاد و یکدلی جامعه ایران بود که جهان را مبهوت کرد.

وی با دعوت از همگان برای حضور پرشور در راهپیمایی ۹ دی بیان کرد: روز ۹ دی می‌تواند نمادی برای وحدت و یکپارچگی در تمام زمینه‌ها از جمله اتحاد قومی و مذهبی باشد.

 

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=24889

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.