به مناسبت سالروز ولادت حضرت امام هادی (ع) ، مراسم جشن و سرور در مساجد حسینیه های شهرستان حاجی آباد برگزار شد . به گزارش پیارم  حاجی آباد، در این مراسمها که به همت تبلیغات اسلامی و با همکاری هیأتهای مذهبی شهرستان برگزار شد ، روحانیان و اقشار مختلف مردم با حضور در مساجد و ...

به مناسبت سالروز ولادت حضرت امام هادی (ع) ، مراسم جشن و سرور در مساجد حسینیه های شهرستان حاجی آباد برگزار شد .

ContentImages_55170

به گزارش پیارم  حاجی آباد، در این مراسمها که به همت تبلیغات اسلامی و با همکاری هیأتهای مذهبی شهرستان برگزار شد ، روحانیان و اقشار مختلف مردم با حضور در مساجد و حسینیه ها به جشن و سرور پرداختند .

گفتنی است،در برگزاری این برنامه ها روحانیان با حضور در جمع مردم ، پیرامون زندگینامه و امامت حضرت هادی(ع) مطالبی را بیان کرده و از آنان خواستند همواره در زندگانی خود از سیره ائمه معصومین (ع) الگو گرفته و آنها را سرمشق خود قرار دهند .

شایان ذکر است،به همین مناسبت حجت الاسلام مختاری امام جمعه حاجی آباد در مراسمی که در مسجد جامع برگزار شد، طی سخنانی ضمن تبریک بمناسبت ولادت این امام همام ،با بیان این مطلب که مقام امامت مقام بزرگ است،در حقیقت امامت استمرار مقام نبوت بوده و تمام مسئولیت‌هایی که بر عهده پیامبر بوده، همه آن مسئولیت‌ها بر عهده امام نیز است ، خاطر نشان کرد : امام دهم با وجود نظارت شدید متوسل عباسی، به خوبی از عهده وظیفه امامت و رسالتی که بر دوش داشت برآمد.

وی در ادامه ضمن بیان ویژگی ها و خصوصیات اخلاقی بارز آن حضرت (ع) درمورد زندگی امام هادی (ع) مطالب مختصری را بیان کرد.

در این مراسم ها همچنین مداحان به مدیحه سرایی و مولودی خوانی پرداختند.

 

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=18179

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.