عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه خوی استکباری کشورهای غربی برای ما پذیرفته نیست،تاکید کرد:مذاکرات هسته ای فرصتی برای احقاق حقوق از دست رفته کشورمان است. ابوالقاسم جراره ،عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز با اشاره به مذاکرات ایران با کشورهای غربی گفت: آمریکا و کشورهای ...

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه خوی استکباری کشورهای غربی برای ما پذیرفته نیست،تاکید کرد:مذاکرات هسته ای فرصتی برای احقاق حقوق از دست رفته کشورمان است.

ابوالقاسم جراره ،عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز با اشاره به مذاکرات ایران با کشورهای غربی گفت: آمریکا و کشورهای استعمار گر غربی خوی استکباری و استعماری دارند که برای ما پذیرفته نیست و از این جهت رابطه خوبی با آنها نخواهیم داشت.

وی اظهار کرد:آمریکا مصداق بارز کشوری است که به دنبال برهم زدن امنیت منطقه ، دخالت در امور داخلی کشورها و ایجاد ظلم و ستیز در جامعه است لذا این اقدامات برای ما پذیرفته نیست.

جراره تصریح کرد: کشورهای غربی با سوء استفاده از قدرت رسانه ای و گزافه گویی مصداق شرارت و جنگ طلبی را به کشور ما القاء می دهند و مذاکرات ایران برای احقاق حقوق از دست رفته کشورمان است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تاکید کرد:مذاکرات هسته ای فرصتی برای جمهوری اسلامی ایران است که به جهانیان ثابت کند که هیچگاه به دنبال حمایت از تروریست و بمب هسته ای و تعرض به ملت ها نیست و اگر عاقلانه رفتار شود آمریکا که منشاء همه مشکلات دنیا است به جهانیان شناخته می شود.

 

 

انتهای پیام/م

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=40719

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.