سخنگوی فراکسیون اهل سنت در مجلس تصریح کرد:افرادی که مدعی افسردگی جوانان هستندنشاط و شادی را توام با ابتذال می دانندکه این مسئله در جامعه ایرانی و بین جوانان مقید به جمهوری اسلامی جایگاهی ندارد. به گزارش پیارم احمد جباری، نماینده مردم غرب هرمزگان و سخنگوی فراکسیون اهل سنت در مجلس شورای اسلامی در ...
 index
سخنگوی فراکسیون اهل سنت در مجلس تصریح کرد:افرادی که مدعی افسردگی جوانان هستندنشاط و شادی را توام با ابتذال می دانندکه این مسئله در جامعه ایرانی و بین جوانان مقید به جمهوری اسلامی جایگاهی ندارد.

به گزارش پیارم احمد جباری، نماینده مردم غرب هرمزگان و سخنگوی فراکسیون اهل سنت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی هرمز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت:خستگی و افسردگی با جوانان و فرهنگ ایرانی فاصله دارد و جوانی که تا پاسی از شب به عبادت می پردازد، بی تحرک نیست.

وی اظهار کرد:اگر تعریف از نشاط و بالندگی، ابتذلال و ولنگاری باشد باز هم جوانان ایرانی در برابر آن بی تفاوت نیستند و با این موضوع برخورد می کنند.

جباری افزود:افرادی که مدعی افسردگی جوانان هستندنشاط و شادی را توام با ابتذال می دانند که این مسئله در جامعه ایرانی و بین جوانان مقید به جمهوری  اسلامی جایگاهی ندارد.

نماینده مردم غرب هرمزگان تصریح کرد: با شادی و نشاط جوانان مخالف نیستیم امام با کسانی که سعی دارند هنر و موسیقی را با حال و هوای غربی و فرهنگ مهابانه در جامعه ترویج دهند مخالف هستیم.

جباری با بیان اینکه در کشور ما هنرمند و موسیقی دانان بنامی حضور دارند، خاطر نشان کرد: فرهنگ هرمزگان با انواع موسیقی های سنتی عجین است که با سرمایه گذاری و حمایت از هنرمندان می توان پایلوت هنر بومی استان را شکل داد.

 

 

انتهای پیام/م

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=40722

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.