فرماندار شهرستان حاجی آباد مدارس را نقطه آغاز توسعه و پیشرفت دانسته و بیان داشت : برای توسعه و پیشرفت هر منطقه ای باید به مدارس و دانش آموزان آن منطقه که نیروهای آینده سازند عنایت ویژه ای داشت   حمید جهانگیری در حاشیه  بازدید از مدارس حسن آباد،چاله مورت و چاله الیاس کوشاه احمدی ...

 فرماندار شهرستان حاجی آباد مدارس را نقطه آغاز توسعه و پیشرفت دانسته و بیان داشت : برای توسعه و پیشرفت هر منطقه ای باید به مدارس و دانش آموزان آن منطقه که نیروهای آینده سازند عنایت ویژه ای داشت

 951029bbghbb

حمید جهانگیری در حاشیه  بازدید از مدارس حسن آباد،چاله مورت و چاله الیاس کوشاه احمدی در گفتگو با خبرنگار  پیارم شهرستان حاجی آباد،گفت : برای زدودن غبار محرومیت در مناطق کمتر توسعه یافته قبل از هر گونه هزینه ای در سایر بخش ها باید به مدارس نگاه ویژه ای داشت .

وی بیان داشت : دانش آموزان به عنوان سرمایه های انسانی و آینده ساز کشور نقش ارزنده ای در توسعه و پیشرفت منطقه خود دارند و چنانچه در این بخش هزینه شود درآینده همین دانش آموزان با تخصص و کارآفرینی موجبات توسعه و ایجاد مشاغل در مناطق زتدگی خود را فراهم خواهند نمود.

مقام عالی دولت که به همراه اعضای شورای اداری شهرستان به مناطق کمتر توسعه یافته کوهشاه احمدی سفر کرده بوددر جمع صمیمی مردم این دهستان اظهار داشت : به لطف خدا و تلاش مسئولین در سه سال اخیر خدمات ارزشمند و قابل ملاحظه ای در این دهستان صورت پذیرفته است.

فرماندار احداث راه  آسفالته را مهمترین نیاز این دهستان برشمرده و  یادآور شد : این مهم در محورهای مختلف کوهشاه احمدی در حال انجام می باشدکه انتظار است تا یک سال آینده  احداث راه آسفالته کلیه راههای مهم این دهستان به اتمام برسد.

لازم به ذکر است:فرماندار شهرستان حاجی آباد  ضمن بازدید از مدارس دهستان کوهشاه احمدی در جمع صمیمی مردم این دهستان در محل دبیرستان شبانه روزی چاله الیاس حضور یافته و طی برگزاری نشست پرسش و پاسخ به سئوالات اهالی این بخش محروم پاسخ گفتند.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=60331

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.