فرمانده سپاه شهرستان حاجی اباد گفت: ما به وسیله جنگ انقلابمان را به همه دنیا صادر خواهیم کرد و غربیان از این پیچش تاریخی که به سرکردگی جمهوری اسلامی ایران است در هراسند. به گزارش پیارم حاجی اباد، سرهنگ دوم پاسدار حجت امیری کیا در مراسم رژه نیروهای مسلح این شهرستان ضمن تبریک هفته دفاع ...

فرمانده سپاه شهرستان حاجی اباد گفت: ما به وسیله جنگ انقلابمان را به همه دنیا صادر خواهیم کرد و غربیان از این پیچش تاریخی که به سرکردگی جمهوری اسلامی ایران است در هراسند.
به گزارش پیارم حاجی اباد، سرهنگ دوم پاسدار حجت امیری کیا در مراسم رژه نیروهای مسلح این شهرستان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و اغاز سال تحصیلی با اشاره به سخن امام راحل(ره) که فرمودند ما با جنگ دو ابهت شرق و غرب را شکستیم یعنی بلوک غرب شوروی و بلوک غرب که به سرکردگی امریکا بود.
سرهنگ امیری کیا اظهار کرد: اقای کسینجر وزیر امور خارجه اسبق امریکا گفته است که ایران نه اینکه ما را در اقتصاد و سیاست شکست داد حتی به همه دولت ها اجازه داد هر دولتی که بخواهد در مقابل ما بایستد ما در دنیا یک ابهت داشتیم ولی امروزهرکس در مقابل امریکا ایستادگی بکند پیشرفت می کند.
سرهنگ امیری کیا افزود:ما به وسیله جنگ انقلابمان را به همه دنیا صادر خواهیم کرد و غربیان از این پیچش تاریخی که به سرکردگی جمهوری اسلامی ایران است در هراسند و این را رهبر انقلاب اسلامی ایران مدیریت می کند که باعث نابودی اسرائیل می شود.
وی بیان داشت: بی‌شک یادآوری هفته دفاع مقدس قلب دشمنان را به وحشت وا می‌دارد و انقلاب اسلامی با راهنمایی‌های پیامبرگونه حضرت امام(ره) و با جان‌فشانی‌های جوانان این مرز و بوم در قلب تاریخ ماندگار شد و امروز نام و یاد شهدا و امام راحل عظیم‌الشان(ره) همواره بر دل همه انسان‌های آزاده و مستضعفین جهان
می‌درخشد.
امیری کیاتصریح کرد: این هفته یادآور رشادت‌ها و شهامت‌های سرداران دوران دفاع مقدس است و بهانه‌ای است تا از خانواده‌های این عزیزان دلجویی شود چراکه امروز امنیت و ارتقای کشور در همه علوم مرهون فداکاری‌ها و جان‌فشانی‌هایشهدا و رزمندگان بوده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=57223

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.