بخشدار فارغان از قطعی خطوط ارتباطی این بخش به علت پارگی فیبر‌نوری خبر داد و گفت:با تلاش شرکت مخابرات و بخشداری، این خطوط بعد از سه روز قطعی، وصل شد. محمد کناری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار پیارم حاجی‌آباد، از قطعی تلفن‌های این بخش خبر داد و افزود: ارتباط تلفنی شهر فارغان و ١۴ روستای ...

بخشدار فارغان از قطعی خطوط ارتباطی این بخش به علت پارگی فیبر‌نوری خبر داد و گفت:با تلاش شرکت مخابرات و بخشداری، این خطوط بعد از سه روز قطعی، وصل شد.

محمد کناری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار پیارم حاجی‌آباد، از قطعی تلفن‌های این بخش خبر داد و افزود: ارتباط تلفنی شهر فارغان و ١۴ روستای این شهر و بخش احمدی از ساعت ٢١:٣٠ سه‌شنبه شب قطع شد و این قطعی تا ساعت ۱۰ روز پنج شنبه ادامه داشت که با تلاش شرکت مخابرات و بخشداری بعد از سه روز قطعی، وصل شد.

وی در ادامه تصریح کرد: باتوجه به این که در طول مسیر٣٢ کیلومتری آشکارا به فارغان فیبر به صورت هوایی می‌باشد و پارگی‌های‌ پیاپی در طول این مسیر موجب شده ارتباط تلفنی با افت زیاد مواجه شود.

بخشدار فارغان، در ادامه به اجرای فیبرنوری به طول ١۴ کیلومتر به صورت زمینی اشاره کرد که با همکاری دهیاران بخش فارغان و شرکت مخابرات در حال اجرا می‌باشد.

کناری افزود: دهیاران بخش فارغان آمادگی خود را جهت اجرای مابقی فیبر به صورت زمینی اعلام کردند و در صورت آمادگی شرکت مخابرات این پروژه تا اواخر سال جاری قابل اتمام است.

۱۴روستای بخش فارغان مجهز به شبکه فیبر نوری شدند
بخشدار فارغان از توابع حاجی‌آباد گفت: با راه‌اندازی ۱۴کیلومتر فیبرنوری، ۱۴روستا و شهر فارغان مجهز به شبکه فیبر نوری شدند.
مجید کناری  اظهار داشت: بخشداری فارغان با همکاری اداره مخابرات اقدام به اجرای شبکه فیبر‌نوری در روستاهای این بخش کرده تا مردم بتوانند راحت‌تر به شبکه‌های مخابراتی دسترسی پیدا کنند.

وی افزود: در راستای قرارداد و تفاهم صورت گرفته با شرکت مخابرات و به منظور تسهیل ارتباطات مخابراتی در مرحله اول به طول۱۴ کیلومتر شبکه فیبر نوری از روستای شمیل تا آشکارا راه‌اندازی شده و۳۰کیلومتر مابقی طرح در دستور کار بخشداری قرار دارد و عملیات اجرایی فاز دوم آن بزودی آغاز خواهد شد.

​بخشدار فارغان از توابع حاجی‌آباد گفت: با راه‌اندازی ۱۴کیلومتر فیبر نوری، ۱۴ روستا و شهر فارغان مجهز به شبکه فیبرنوری شدند.

وی، بالا بودن ظرفیت پهنای باند، سرعت، امنیت و ارزان‌قیمت بودن اینترنت و تلفن همراه از ویژگی‌ها و مزایای این طرح عنوان کرد و افزود: اجرای فیبر‌نوری در روستاهای بخش‌ فارغان از مطالبات مردم بویژه جوانان در روستاها بود و از این پس مردم دسترسی آسان‌ترین به خدمات اینترنتی و تلفن همراه خواهند داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67755

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.