دادستان استان کرمان با بیان اینکه پرونده ضرب و شتم جانباز دفاع مقدس در کرمان در حال بررسی است، گفت: فیلم حادثه ضرب و شتم جانباز دفاع مقدس در حال بازبینی است و شهود برای اخذ اظهارات خود احضار شده اند. به گزارش  پیارم به نقل از راه دانا دادخدا سالاری دادستان استان کرمان در گفت ...

دادستان استان کرمان با بیان اینکه پرونده ضرب و شتم جانباز دفاع مقدس در کرمان در حال بررسی است، گفت: فیلم حادثه ضرب و شتم جانباز دفاع مقدس در حال بازبینی است و شهود برای اخذ اظهارات خود احضار شده اند.

image214292

به گزارش  پیارم به نقل از راه دانا دادخدا سالاری دادستان استان کرمان در گفت و گو با خبرگزاری میزان، درباره ضرب و شتم یک جانباز دفاع مقدس در همایشی در کرمان، اظهار کرد: پرونده تشکیل شده و در حال رسیدگی توسط بازپرس است.

 

وی افزود: اکنون بازپرس و کارشناسان در حال بازبینی فیلم حادثه هستند و شهود برای اخذ اظهارات احضار شده اند که البته هنوز به نتیجه نرسیده ایم.

 

دادستان تهران تصریح کرد: شکایتی از سوی مضروب انجام شده که در حال بررسی و رسیدگی است.

 

به گزارش خبرگزاری میزان پنج شنبه گذشته در همایش اصلاح طلبان در کرمان یکی از رزمندگان دفاع مقدس که در رابطه با فتنه و فتنه گران سوالی را مطرح کرد مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=32362

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.