رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد گفت: ترویج فرهنگ قرآنی در بین جوانان خود خنثی کننده خیلی از دسیسه های دشمنان است. به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام درویشی در این دیدار ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته وقف افزود:اداره تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف و امور خیریه با توجه به شرایط فرهنگی و ...

رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد گفت: ترویج فرهنگ قرآنی در بین جوانان خود خنثی کننده خیلی از دسیسه های دشمنان است.

ContentImages_57099

به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام درویشی در این دیدار ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته وقف افزود:اداره تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف و امور خیریه با توجه به شرایط فرهنگی و تاکید مقام معظم رهبری به اوضاع فرهنگی و قرآنی می توانند در کنار هم و با تعامل کارهای خوبی را انجام دهند  تا نیازهای فرهنگی و قرآنی شهرستان را مرتفع کنند.

وی ترویج فرهنگ قرآنی در بین آحاد جامعه را یک ضرورت دانست و تاکید کرد:توجه به توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در بین جوانان خود خنثی کننده خیلی از دسیسه های دشمنان است.

حجت الاسلام درویشی تصریح کرد:ما نیز خوشحال می شویم که در کنار هم در امورات فرهنگی قدم برداریم تا مشکلی از سطح جامعه کم یا برداشته شود.

در ادامه خسرو کمالی رئیس از حضوررئیس اداره تبلیغات اسلامی دراین اداره و همکاری ایشان با اداره اوقاف  اشهرستان تشکرکردند و خواستارهمکاری بیشتردرامرتبلیغ وقف این سنت حسنه درشهرستان شد.

برچسب ها :

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=24953

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.