فرماندار شهرستان حاجی آباد ضمن بیان اینکه آموزش و پرورش زیربنای توسعه و پیشرفت کشور می باشد اظهار داشت : همکاری و همراهی با آموزش و پرورش و تلاش در راستای برطرف نمودن مسائل و مشکلات آموزش و پرورش بخصوص مدارس مهمترین اولویت کاری فرمانداری می باشد. به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد،حمیدجهانگیری گفت : ...

فرماندار شهرستان حاجی آباد ضمن بیان اینکه آموزش و پرورش زیربنای توسعه و پیشرفت کشور می باشد اظهار داشت : همکاری و همراهی با آموزش و پرورش و تلاش در راستای برطرف نمودن مسائل و مشکلات آموزش و پرورش بخصوص مدارس مهمترین اولویت کاری فرمانداری می باشد.
به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد،حمیدجهانگیری گفت : زیربنای توسعه و پیشرفت هر جامعه ای آموزش و پرورش می باشد و برای داشتن کشوری آباد وپیشرفته وهمچنین تحقق برنامه چشم انداز بیست ساله کشورباید به مبحث آموزش و پرورش نگاه ویژه ای داشت .

وی بیان داشت : فرهنگیان بازوان توانمند نظامند بازوانی که کار تعلیم و تربیت نسل متخصص و نخبه دیروز ، امروز و فردای کشور را بر عهده دارند.

مقام عالی دولت درشهرستان حاجی آباد افزود : همچنانکه به آموزش و پرورش نگاه ویژه ای داریم سطح توقعات نیز از آموزش و پرورش نسبت به سایر ارگانهای دیگربسی بیشتر می باشد.

این مقام مسئول افزود : همه ی ما مدیون خون شهدا و همچنین مردم صبور و ولایتمداریم لذا برما تکلیف است که در راستای کاهش مشکلات و فراهم نمودن رفاه بیشتر مردم تلاش و همتی دوچندان داشته باشیم .

در اولین روز از شروع به کار فرماندار جدیدشهرستان حاجی آباد، مدیر و جمعی از فرهنگیان و پرسنل اداری مدیریت آموزش و پرورش با فرماندار این شهرستان دیدار نموده و با خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدیدمیثاق نمودند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=55996

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.