فرماندار حاجی آباد همراه با جمعی از مسئولان شهرستان با خانواده شهید افروتن شمسایی در روستای سرچاهان دیدار کردند. به گزارش پیارم حاجی آباد، فرماندار شهرستان حاجی آباد و جمعی از مسئولان شهرستان به مناسبت گرامی داشت ایام الله دهه فجر از خانواده شهید افروتن شمسایی دیدار کردند. در این دیدار صمیمانه مهندس جهانگیری فرماندار شهرستان ...

فرماندار حاجی آباد همراه با جمعی از مسئولان شهرستان با خانواده شهید افروتن شمسایی در روستای سرچاهان دیدار کردند.

IMG_0491

به گزارش پیارم حاجی آباد، فرماندار شهرستان حاجی آباد و جمعی از مسئولان شهرستان به مناسبت گرامی داشت ایام الله دهه فجر از خانواده شهید افروتن شمسایی دیدار کردند.

در این دیدار صمیمانه مهندس جهانگیری فرماندار شهرستان  ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا ، دیدار با خانواده های معزز آنها را توفیقی برای مسئولین دانست و گفت : همه ما مدیون و مرهون ایثارگری شهدا در طول دوران دفاع مقدس هستیم و افتخارات امروز ما در عرصه های مختلف مرهون خون پاک شهداست .

مهندس جهانگیری خانواده های معظم شهدا ء را سرمایه های ارزشمندی برای جامعه و خدمت به آنان را توفیق الهی دانست و اظهار امیدواری کرد که مسئولین خادمان خوبی برای مردم شهید پرور باشند.

مهندس جهانگیری با اشاره به اینکه شجره انقلاب اسلامی از امام عزیز وبا خون شهدا رنگین شده است گفت : هرچه داریم از خانواده شهدا وایثارگران داریم وافتخار هم می کنیم که خود راوقف این عزیزان کنیم .

مهندس جهانگیری فرماندار شهرستان بیان کرد: راه شهدا‌، جانبازان و ایثارگران راه دفاع از استقلال کشور است و امیدورام بتوانیم ادامه دهنده راه آنان باشیم .

 

IMG_0499

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=29296

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.