امام جمعه حاجی آباد گفت: غرب به دنبال این است که از این توافق یک سکو بسازد و با سوء استفاده از برجام ایران را وادار به واگذاری امتیازاتی در حوزه های غیر مرتبط با هسته ای کند. ...

به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت‌الاسلام ابراهیم شریفی امام جمعه حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد :مذاکره کنندگان نباید اشتباهات گذشته را تکرار کنند غرب به دنبال این است که از این توافق یک سکو بسازد و با سوء استفاده از برجام ایران را وادار به واگذاری امتیازاتی در حوزه های غیر مرتبط با هسته ای کند.
حجت الاسلام شریفی افزود: ایران از مذاکرات وین دو هدف عمده دارد، اول حذف کامل، تضمین شده و قابل راستی آزمایی تحریم ها و دوم تسهیل حقوق قانونی ملت ایران برای بهره مندی از دانش صلح آمیز هسته ای است.
وی افزود: انتظار این است که مذاکره کنندگان هسته ای در راهی که آغاز کرده اند بر اساس اصل اصیل عزت، حکمت و مصلحت حرکت کرده و هیچگاه تسلیم زیاده خواهی های دشمنان نشوند ایران هیچگاه تسلیم تهدید نظامی و تحریم و فشار نمی شود.
خطیب نماز جمعه حاجی آباد بیان داشت: دشمن و سرویس های اطلاعاتی بیگانه با سو استفاده از تجمعات و مطالبات به حق مردم سعی در تکرار طرح آبان ۹۸ را داشت، لذا از تکنیک های متنوع در رسانه های خود استفاده می‌کند مانند تولید تنفر از مسئولین و ایجاد گسل عاطفی میان مردم و حاکمیت، تخریب مرجعیت رسانه و القای ناکارامدی نظام. اما این طرح معاندین هم با مثلث مردم بصیر، رسانه باهوش و مسئول پاسخگو و در صحنه خنثی شد.
حجت الاسلام شریفی در پایان با توصیه به مسئولین افزود: با مردم ارتباط نزدیک و تنگاتنک داشته باشند صدا و مطالبه آنها را بشنوند و به دنبال حل مشکلات باشند نباید آبروی نظام و اعتماد مردم به نظام بالا ابالی گری و اهمال کاری و بی تفاوتی مسئولی لطمه بخورد مردم باید حس کنند حاکمیت مال آنهاست مسئول خدمتگزار و دلسوز و دنبال حل مشکلات آنهاست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=73090

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.