فرماندار حاجی آباد گفت: در پی تشکیل جلسات ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، عملیات ضدعفونی و گندزدایی ادارات، نهادها و مراکز عمومی شهرستان حاجی آباد آغاز شد. ...

به گزارش پیارم، حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد، در جلسه ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا که در محل فرمانداری  برگزار شد اظهار کرد: عملیات ضدعفونی فرمانداری، شهرداری، ادارات و نهادها، ناوگان حمل و نقل عمومی، مدارس، بوستان‌ها  زیر نظر کارشناسان شبکه بهداشت در دو نوبت صبح و عصر انجام شد.

وی گفت: بر اساس تصمیم این ستاد، علاوه بر مدارس، کلیه آموزشگاه‌های آزاد، کلاس‌های زبان و کلاس‌های فرهنگی هنری شهرستان نیز با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تعطیل شده است.

فرماندار  حاجی آباد اظهار کرد: علاوه بر این، فرهنگسراها، مجتمع‌های فرهنگی، تنها سینمای شهرستان، آموزشگاه‌های هنری و کتابخانه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

جهانگیری گفت: با هدف مراقبت از ورزشکاران، کلیه کلاس‌های آموزشی ورزشی در مراکز دولتی و خصوصی و فعالیت استخرهای حاجی آباد تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است.

وی افزود: در جلسه مشترک با خبرنگاران، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی، الزامات مربوط به اطلاع رسانی در خصوص بیماری کرونا به این افراد منتقل شد تا با اطلاع رسانی صحیح، مردم را در شکست دادن بیماری کرونا یاری رسانند.

فرمانداری حاجی آباد تأکید کرد: تاکنون هیچ موردی از ابتلای افراد به بیماری کرونا در شهرستان حاجی آباد مشاهده و گزارش نشده و تلاش می‌شود تا با افزایش سطح آگاهی مردم، از ابتلای افراد به این بیماری جلوگیری شود.

حاجی آباد  با ۳۶ هزار نفر جمعیت در ۱۵۲کیلومتری  شمال بندرعباس واقع شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=71501

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.