امام جمعه شهرستان حاجی آبادگفت:آینده انقلاب ما،یا با دید گسترده تر آینده جهان اسلام و در دیدی فراترآینده بشریت به دست معلمین است زیرا که مربی و تربیت کننده دانش آموزان نسل آینده می باشند.       به گزارش پیارم  حاجی آباد :امام جمعه شهرستان حاجی آباد در جمع مدیران و معاونین پرورشی مدارس از ...

امام جمعه شهرستان حاجی آبادگفت:آینده انقلاب ما،یا با دید گسترده تر آینده جهان اسلام و در دیدی فراترآینده بشریت به دست معلمین است زیرا که مربی و تربیت کننده دانش آموزان نسل آینده می باشند.

 

wwwww

Untitled

 

 

به گزارش پیارم  حاجی آباد :امام جمعه شهرستان حاجی آباد در جمع مدیران و معاونین پرورشی مدارس از عملکرد خوب آموزش و پرورش در خصوص پروژه مهر(فراهم نمودن مقدمات و تمهیدات لازم جهت بازگشایی مدارس)تقدیر نموده وبیان داشت :یکی از مهمترین نهادی که در یک شهرستان وجود دارد و مسئولیت گسترده و بی بدیلی روی دوش آن می باشد آموزش و پرورش است .

حجت الاسلام والمسلمین مختاری اظهار داشت : آینده انقلاب ما،یا با دید گسترده تر آینده جهان اسلام و در دیدی فراترآینده بشریت به دست معلمین است زیرا که مربی و تربیت کننده دانش آموزان نسل آینده می باشند.

وی افزود : نسل گذشته وظیفه خود را به خوبی در دفاع از اسلام و انقلاب انجام داده و این نسل نیز باید طوری تربیت شود که ضمن همراهی و همگامی با نسل انقلاب حرکتش جلوتر از نسل قبل باشد.زیرا که حرکت انقلاب رو به جلو است نه درجا و ساکن.در این جلسه رئیس اداره آموزش و پرورش نیز حدود انتظارات اداره آموزش و پرورش از مربیان و معاونین پرورشی در خصوص مباحث فرهنگی را در قالب بسته فرهنگی تشریح نمود.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=17921

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.