امام جمعه حاجی آباد با اشاره به اینکه دانشجویان و دانشگاه‌ها در گام دوم انقلاب رسالت سنگینی به‌عهده دارند گفت: عقب‌نشینی در برابر دشمن نقطه آسیب انقلاب است. ...

به گزارش پیارم،حجت الاسلام شریفی امام جمعه حاجی آباد در دیدار با اعضا بسیج دانشجویی و رئیس دانشگاه آزاد حاجی آباد با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) و سالگرد شهادت شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی به حفظ و نشر فرهنگ ایثار و شهادت پرداخت و اظهار داشت: چرا قاسم سلیمانی به چنین مقامی دست یافت که حتی با نبودش و پس از شهادتش، معروف‌تر، موثرتر و شکوفاتر می‌شود؟

حجت الاسلام ریفیافزود: چه حادثه‌ای رخ داده است که حاج قاسم سلیمانی در یک روند زمانی به چنین مقامی می‌رسد و با شهادتش افزون بر آن می‌شود که قابل توجه و یک درس برای همگان است.

وی ولایتمداری را از ویژگی‌های حاج قاسم سلیمانی را برشمرد و تصریح کرد: سردار قاسم سلیمانی ولایتمدار و خود را سرباز ولایت می دانست  که به این مرتبه رسید و مقام معظم رهبری فرمودند شهید سلیمانی یک فرد نیست بلکه یک مکتب است.

امام جمعه حاجی آباد با بیان اینکه آرمان‌های انقلاب، خط رهبری و دفاع از ارزش‌های اسلامی در دانشگاه باید تقویت شود گفت: هزینه این تفکر و رویکرد قطعا سنگین است اما باید همواره در این راه اسلامی ثابت‌قدم بود.

حجت الاسلام شریفی با بیان اینکه دشمن بعد از شکست در جنگ سخت مقابل کشور ما نقشه‌های خود را عوض کرد افزود: دفاع بازدارنده در همه حوزه‌ها امروز در دستور کار کشور است.

حجت الاسلام شریفی با بیان اینکه ما در حوزه نظامی آنقدر خوب عمل کردیم که دشمن دیگر فکر جنگ سخت را با ما نمی‌کند گفت: در سایر حوزه‌ها هم باید مانند حوزه نظامی به نقطه‌ای برسیم که در مقابل تهدیدات دشمن بازدارنده باشد.

حجت الاسلام شریفی با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی حماسه بیعت وفادارانه است، بیان کرد: مردم ایران در روز ۹ دی با ارزش‌ها و نظام اسلامی بیعت کردند و مسئله ولایت فقیه ستون فقرات نظام اسلامی است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=72362

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.