نماینده سوادکوه و قائمشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تامین حدود ۴۷ درصدی بودجه صدا و سیما توسط دولت، گفت: صدا و سیما سالانه به ۳ هزار میلیارد تومان بودجه نیاز دارد. کمال علیپور در گفت‌وگو در سوادکوه از برگزاری جلسه کمیسیون عمران با رئیس سازمان صدا و سیما خبر داد و افزود: جلسه ...
نماینده سوادکوه و قائمشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تامین حدود ۴۷ درصدی بودجه صدا و سیما توسط دولت، گفت: صدا و سیما سالانه به ۳ هزار میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.
خبرگزاری فارس: صدا‌و‌سیما سالانه به 3 هزار میلیارد تومان بودجه نیاز دارد
کمال علیپور در گفت‌وگو در سوادکوه از برگزاری جلسه کمیسیون عمران با رئیس سازمان صدا و سیما خبر داد و افزود: جلسه هم‌اندیشی و بررسی ظرفیت‌ها و مشکلات صدا و سیما از موضوعات مورد بررسی در جلسه نمایندگان مجلس با رئیس سازمان صدا و سیما بوده است.

نماینده سوادکوه، سوادکوه‌شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش بودن تدوین برنامه پنج‌ساله ششم توسعه و لزوم توجه به ابعاد مختلف آن، اظهار داشت: سال گذشته نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تقویت زیر‌ساخت صدا و سیما بودجه مناسبی را در زمان تحریم‌ها و فشار بر صدا و سیما اختصاص داد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علاوه بر بودجه سالانه صدا و سیما بودجه‌های دیگری برای ایجاد و تقویت زیر‌ساخت‌های آن هم باید اختصاص یابد، خاطرنشان کرد: صدا و سیما سالانه به ۳ هزار میلیارد تومان بودجه نیاز دارد و دولت تا حدود ۴۷ درصد آن را تامین می‌کند و برای تامین بقیه آن باید تلاش زیادی از طرف صدا و سیما انجام شود.

وی با اشاره به خرید تجهیزات و ساخت فیلم و مقابله با تهاجم فرهنگی غرب و حقوق پرسنل و ساخت واحد‌های مناسب برای فعالیت‌های فرهنگی صدا و سیما، گفت: صدا و سیما در میدان مقابله با تهاجم فرهنگی غرب نباید دغدغه مالی داشته باشد.

علیپور با بیان اینکه پوشش گیرنده‌های دیجیتال باید در سطح کشور به صورت کامل انجام شود، افزود: برخی از افراد برای دریافت شبکه‌های داخلی مجبور به استفاده از دیش ماهواره هستند که این مشکل باید برطرف شود.

نماینده سوادکوه و قائمشهر در پاسخ به سئوال خبرنگار خبرگزاری فارس درباره نتایج جلسه مشترک دولت و مجلس، گفت: در جلسه مشترک دولت و مجلس شورای اسلامی شاهد گزارش رئیس جمهور و انتقاد مجلس از عدم ارتباط برخی وزرا با نمایندگان بودیم و جلسه معمولی بود که تصمیم‌گیری خاصی نداشت.

– See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930716001053#sthash.GM88KCUn.dpuf

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=18119

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.