همزمان و هماهنگ با کل کشور، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در نخستین ساعات دوشنبه ۱۴ مهر ماه هفته ناجا در این شهرستان آغاز شد. به گزارش پیارم صبح امروز، صبحگاه مشترک هفته ناجا با حضور فرماندار‌، ائمه جمعه فرماندهان نظامی و انتظامی‌، ریاست دادگستری و جمعی از مسئولان و خانواده شهدای نیروی انتظامی ...

همزمان و هماهنگ با کل کشور، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در نخستین ساعات دوشنبه ۱۴ مهر ماه هفته ناجا در این شهرستان آغاز شد.

IMG_0002

به گزارش پیارم صبح امروز، صبحگاه مشترک هفته ناجا با حضور فرماندار‌، ائمه جمعه فرماندهان نظامی و انتظامی‌، ریاست دادگستری و جمعی از مسئولان و خانواده شهدای نیروی انتظامی در محل فرماندهی انتظامی حاجی آباد برگزار شد.

سرهنگ آبزن فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره)‌ و شهیدان همیشه جاوید نیروی انتظامی اظهار داشت: حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل و همچنین اجرای منویات مقام معظم رهبری در راستای برقراری امنیت و آرامش در خور جمهوری اسلامی از وظایف اصلی نیروی انتظامی است و امیدواریم نیروی انتظامی در این امر ثابت قدم باشد‌.

وی بیان داشت: کارکنان و فرماندهان نیروی انتظامی همواره طی سال‌های گذشته مسیر تعالی و تکامل را پیموده و با تمام توان و قدرت در خط ولایت و رهبری حرکت کرده‌اند، لذا از بی‌ادعا‌ترین خادمان به ملت و در حقیقت حافظان امنیت هستند و تلاش دارند تا پاسدار واقعی ارزش‌های والای انقلاب اسلامی باشند‌.

امام جمعه شهرستان حاجی آباد گفت: امروز نیروی انتظامی توانسته با بهره جستن از منویات مقام معظم رهبری در پرتو تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی، نظم و امنیت را بر جامعه حکمفرما کند و با احترام به مردم اعتماد اقشار مختلف جامعه را به نیروی انتظامی افزایش دهد که این جای شکر و سپاسگزاری دارد.

حجت الاسلام مختاری  بیان داشت: تقارن آغاز هفته نیروی انتظامی با عید سعید قربان روز قربانی کردن دلبستگی‌های دنیوی که اوج عبودیت و کمال بندگی عبد صالح در برابر اراده پروردگار قادر متعال را نشان می‌دهد، فرصت مغتنمی برای تجلیل از فخرآفرینانی است که امنیت و آسایش را با نثار خون خود برای مردم بزرگ و شریف ایران فراهم می‌کنند.

مختاری در پایان متذکر شد: هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی است تا این نیرو ضمن افزایش آگاهی مردم، تلاش‌ها و خدمات خود را در زمینه‌های مختلف هر چه بیشتر در جامعه مطرح کند.

فرماندار شهرستان حاجی آباد اظهار کرد: نیروی انتظامی به عنوان سازمانی مسلح که نقش بسزایی در برقراری نظم و امنیت، تامین آسایش عمومی دارد و تاکنون کارنامه قابل قبولی ارائه کرده است.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار پلیس در نظم بخشیدن به امور داخلی جامعه یادآور شد: داشتن امنیتی پایدار در جامعه از جمله بزرگ‌ترین نعمت‌هایی است که بخش عمده‌ای از آن توسط نیروی انتظامی تأمین می‌شود و این برخورداری از امنیت در زندگی اجتماعی، از آرمان‌های دیرین بشری به شمار می‌رود.

رئیس شورای تامین حاجی آباد با تاکید بر جایگاه و نقش نیروی انتظامی در پاسداری و نگهبانی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: حضور نیروی انتظامی در جامعه باید برای اقشار مختلف مردم قابل درک باشد و بدانند که پاسدار و حافظ امنیت فردی و اجتماعی آنها یک مجموعه مقتدر و توانمند است که می‌تواند با برقراری امنیت و نظم در جامعه از آنها به خوبی دفاع و زمینه یک زندگی با آرامش را برای آنها فراهم کند.

وی با بیان این که ارتباط صادقانه پلیس با مردم سبب افزایش میزان اعتماد عمومی مردم به نیروی انتظامی می‌شود از نیروی انتظامی خواست تا ضمن برخورد جدی و قانونی با برهم زنندگان نظم و امنیت با اقشار مختلف مردم رفتاری دوستانه و مهربانانه داشته باشند و مردم نیز بتوانند در نهایت آرامش با نیروی انتظامی ارتباط برقرار کنند.

 

 

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=17781

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.