صبحگاه مشترک دانش آموزان بسیجی با حضور منتخبین بسیج دانش آموزی در دبیرستان دخترانه نجمیه شهرستان حاجی آباد برگزار شد ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پیارم،سردار هدایت الله امیری جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع)استان هرمزگان گفت : به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی امروز به نمایندگی از دانش آموزان بسیجی سراسر هرمزگان،صبحگاه مشترک بسیج دانش آموزی با حضور منتخبین بسیج دانش آموزی در دبیرستان نجمیه شهرستان حاجی آباد برگزار شد.
سردار هدایت الله امیری در این مراسم گفت : در حال حاضر که دشمنان در قالب جنگ شناختی در زیر مجموعه جنگ ترکیبی تلاش می کنند تا بر ذهن وقلب دانش آموزان و نوجوانان ما اثر بگذارد از این رو هفته بسیج دانش آموزی فرصت مناسبی است که ارزش های والای اسلامی و انقلابی را در قالب برنامه های مختلف به نسل نوجوان ،جوان و به ویژه دانش آموزان معرفی کنیم .
سردار امیری افزود: در برنامه های بسیار خوبی که در هفته بسیج دانش آموزی در استان هرمزگان برنامه ریزی و در حال اجراست تلاش شده که شعار اصلی بسیج دانش آموزی که ایمان،قلم و شجاعت است را برای دانش آموزان تبیین کنیم و نشان دهیم که دانش آموزان این نسل هم در کنار انقلاب هستند و می توانند در گام دوم انقلاب اسلامی، تمدن نوین اسلامی را تشکیل دهند .
دکلمه خوانی در وصف شهدای دانش آموز و اجرای سرود سلام فرمانده توسط دانش آموزان از جمله برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=73158

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.