نماینده مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، بندرخمیر، قشم و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی گفت: شورای شهر خط مقدم مشكلات، رفع چالش‌ها و پيگيری مطالبات مردمی است. ...

به گزارش پیارم ، احمد مرادی صبح امروز در جلسه شورای‌شهر در سخنانی اظهار داشت: بی‌تردید انعکاس و بیان مشکلات مردم و مجموعه شهرستان از سوی شورای شهر می‌تواند در تسریع رسیدگی به مسائل و تنگنا‌ها به نماینده مردم کمک کند و این انتظاراتی است که از طرف مردم به شورا منتقل می‌شود.

وی افزود: بنده از زمانی که وارد مجلس‌شورای‌اسلامی شدم برای حل مشکلات مردم هیچگاه آرام و قرار نداشتم و بر خود واجب دانستم که به دنبال مطالبات مردم باشم و برای خودم یک برنامه‌ریزی دارم تا در مدت معین در شهرستان‌ها حضور پیدا کنم تا بتوانم گوشه‌ای از مشکلات مردم و شهرستان‌ها را حل کنم.

نماینده مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، بندرخمیر، قشم و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی گفت: علت عمده حضور بنده در روستا این است که روستائیان واقعا” دسترسی کمتری به مسؤولان دارند و محرومیت‌های شدیدی که در این مناطق محروم مشاهده می‌شود وجدان هر انسانی ناراحت می‌شود و به این دلیل بیشتر راغب می‌شوم تا به فرمایش حضرت امام که فرمودند: به داد روستانشینان برسید که نه قلمی دارند و نه زبانی دارند که بخواهند شکوه کنند، عمل کنم.

مرادی، با اشاره به اینکه روحیه حقیر روحیه حضور و پیگیری است اذعان داشت: همیشه وقتی گوشه‌ای از مشکلات مردم با همکاری شورای شهر حل می شود و سر‌و‌سامان می‌گیرد خوشحال و خرسند می‌شوم که گوشه‌ای از دینم را به مردم اداء کردم.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، با بیان این که شورای شهر خط‌ مقدم حل مشکلات، رفع چالش‌ها و پیگیری مطالبات مردمی است و همیشه انتقادات و مشکلات به سمت شوراهای شهر خواهد بود افزود: نماینده‌ مجلس و شورای‌شهر که از مردم رای گرفتند باید مشکلات مردم را بررسی کنند و با انسجام خوبی که در بین شهردار و اعضای شورای شهر برقرار است این کار شدنی خواهد بود و شورای‌شهر و شهرداری می‌توانند برای مردم خدمتی را انجام دهند که همیشه در اذهان مردم ماندگار شوند.

مرادی با تاکید بر اینکه خدمت به مردم، خدمت به نظام جمهوری اسلامی است یادآور شد: چرا مسؤولان در گل گهر‌ سیرجان به این فکر می‌افتند که باید آب از خلیج‌فارس منتقل کنند که صدها نفر بیکار نماند، اما مسؤولان در هرمزگان اگر کارگران این منطقه هم بیکار شدند، صدای کسی در نمی‌آید و نمونه بارز آن المهدی بندرعباس بود که اگر سر و صدای حقیر نبود هریک هزار و۸۰۰ نیرو بیکار شده بودند و مسؤولان باید مطالبه‌گر باشند و در مقابل بی‌عدالتی‌ها سینه سپر کنند.

وی همچنین عنوان داشت: چرا باید اجازه بدهیم روزانه قریب به سه هزار دستگاه کامیون از این شهرستان عبور کنند، اما هیچ چیزی عاید شهرستان حاجی‌آباد نشود، در هیچ جایی از کشور این مسائل نیست که این همه تردد کامیون خودرو روزانه تردد کنند، اما فقط آلودگی‌ها و ده‌ها مشکل دیگر نصیب مردم شود، این زیبنده مردم حاجی‌آباد نیست.

مرادی با بیان اینکه مشکلات و مسائل مربوط به شهرستان باید از سوی شورای شهر اولویت‌بندی شود تا در این خصوص تدابیر لازم اتخاذ شود تصریح کرد:جلسه‌ای صورت خواهم داد با مسؤولان استانی در شورای شهر تا مشکلاتی را که از سوی شوراء در خصوص الحاق روستا به شهر، مشکلات حوزه مسکن و شهرسازی و غیره مطرح شد برطرف شود.

انتهای پیام/۸۸۰۲۶

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67722

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.