ریاست دادگستری شهرستان حاجی آباد گفت: شهدای محیط زیست مظلومترین شهدا هستند که برای حفظ طبیعت از جان خود می گزرند تا به طبیعت اطراف ما و محیط زیست خدچه ای وارد نشود. به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام صادقی ریاست دادگستری شهرستان حاجی آباد اظهار داشت: برای معامله با خدا یکی مال خود ...

ریاست دادگستری شهرستان حاجی آباد گفت: شهدای محیط زیست مظلومترین شهدا هستند که برای حفظ طبیعت از جان خود می گزرند تا به طبیعت اطراف ما و محیط زیست خدچه ای وارد نشود.

IMG_2314
به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام صادقی ریاست دادگستری شهرستان حاجی آباد اظهار داشت: برای معامله با خدا یکی مال خود را انفاق می کن ویکی با فرزند و یکی هم مثل شهید از جان خود که عزیزترین عضو خود است را تقدیم خدا می کند و اینها عزت بالایی دارند و تمام گناهان آنها بخشیده می شود و لذا دارای ارزش هستند و کسانی که هم برای شهید ارزش قائل می شوند خداوند هم برای انها ارزش قائل می شود.

حجت الاسلام صادقی شهدای محیط زیست را مظلومترین شهدا نامید و افزود: همه مسئولین جهت برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم شهید محیطبان شهید دهقانی از تمام توان و امکانات خود استفاده کنند و همه دستگاها در مراسم تشیع جنازه این شهید بزرگوار شرکت نمایند.

فرماندار حاجی آباد نیز درجلسه برنامه ریزی تشیع شهید دهقانی بیان داشت: شهید دهقانی از محیطبانان زحمت کش استان هرمزگان بودند که امروز مظلومانه شهید شدند و لذا از همه دستگاهای دولتی و مردم شهرستان خواهشمندم که در مراسم تشیع جنازه شهید دهقانی شرکت نمایند.

اصغر جهانگیری افزود: این شهید بزرگوار برای جلوگیری از تخریب محیط زیست از جان خود گذشتند لذا ما باید با حضور در این مراسم تسلای دل خانواده این شهید بزرگوار باشیم.

قاسم صادقی رئیس بنیاد شهید حاجی آباد گفت مراسم تشیع شهید دهقانی روز دوشنبه هفتم تیرماه ساعت ۱۴ عصر از روستای سرچاهان تشیع و به سمت سیاهک که زادگاه این شهید بزرگوار است تشیع و به خاک سپرده می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=55314

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.