امام جمعه حاجی آباد سئوال مجلس از رئیس جمهور را نشانه اقتدار مردم سالاری دینی در کشور دانست و افزود: نمایندگان مجلس از چند جواب رئیس جمهور قانع نشدند. ...

حجت الاسلام مختاری امام جمعه حاجی آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به دیدار هفته دولت  هیئت دولت با مقام معظم رهبری اظهار کرد: از شاخصه های مهم جمهوری اسلامی مردمی بودن دولت  است و دولت مردان باید در بین مردم و در کنار مردم و پاسخگوی مشکلات انها باشند.

مختاری افزود: وزرا باید دائما در استانها و شهرستانها در بین مردم و پاسخگوی آنها باشند و هم از اشرافی گری زندگی کردن بپرهیزند.

وی بیان ئداشت: امروز در شرایط فعلی کشور کار شبانه روزی مسئولین را باید مردم ببینند و باید از ظرفیت کشورهای همسایه با ایران نهایت استفاده را کرد، مسئولین امرنگاه ویژه به صادرات  خاورمیانه  داشته باشند و نقاط قوت را تقویت و نقاط ض

عف را بر طرف نمایند.

خطیب نماز جمعه حاجی آباد تصریح کرد: مسئله ارز هنوز ضعف در سوء مدیریت در این امر دخیل است نضارت بر این امر مهم ضروری است لازم است برای جلوگیری از این اتفاقات لیست متخلفین منتشر شود و مردم از ماجرا با خبر شوند .

مختاری در بخش دیگر سخنان خود به مذاکره با امریکا اشراه کرد . افزود: مذاکره با امریکا در هیچ سطحی برگزار نخواهد شد و دلیلش هم بی اعتمادی به مسئولین امریکایی است. برجام هدف امریکایی نبود بلکه ابزاری برای رسیدن امریکایی ها به اهدافشان است .

حجت الاسلام مختاری سئوال مجلس از رئیس جمهور را نشانه اقتدار مردم سالاری دینی در کشور دانست و افزود: نمایندگان مجلس از چند جواب رئیس جمهور قانع نشدند.

وی با یادآوری اینکه از پنج سؤال، نمایندگان از یک پاسخ قانع شدند و از چهار سؤال دیگر قانع نشدند، اظهار داشت: معلوم می‌شود بین انتظارات نمایندگان و واقعیت‌های موجود، خلاء وجود دارد و دولت باید با تلاش شبانه‌روزی این خلاء را پر کن

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه نمایندگان از جواب های رئیس جمهور قانع نشدند این یعنی کابینه رئیس جمهور نیاز به ترمیم دارد  و آمراهایی که ارائه می شود ضد نقیض است نظام بانکی نیاز به اصلاح دارد و با توجه به وضعیت اقتصادی نیاز هست در بخش اقتصاد یک سری اصلاحاتی صورت بگیرد و این اصلاحات باید از خود دولت شروع شدود.

امام جمعه حاجی آباد با اشراه به پروژه هایی افتتاحی هفته دولت  اظهار کرد: در هفته ای که گذشت پروژه های زیادی افتتاح و به بهره برداری رسید که این پروژه ها زمینه اشتغال زیادی از جوانان را فراهم کرده است و بستر کار در بخش کشاورزی را فراهم آورده است.

مختاری حمایت و استقبال از سرمایه گذار و رفع موانع سرمایه گذاری از وضایف مسئولین شهرستان دانست و افزود: مسئولین با حمایت از سرمایه گذاران زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68777

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.