امام جمعه شهرستان حاجی آباد زمینه سازی بستر حضور مردم در پای صندوق های رای را وظیفه مسئولین دانست و افزود: مسئولین برگزاری انتخابات باید با دقت کافی و هوشیاری کامل از رای مردم محافظت کنند تا مردم با اطمینان کامل در پای صندوق رای حضور پیدا کنند و مسئولین باید از اموال بیت المال ...

امام جمعه شهرستان حاجی آباد زمینه سازی بستر حضور مردم در پای صندوق های رای را وظیفه مسئولین دانست و افزود: مسئولین برگزاری انتخابات باید با دقت کافی و هوشیاری کامل از رای مردم محافظت کنند تا مردم با اطمینان کامل در پای صندوق رای حضور پیدا کنند و مسئولین باید از اموال بیت المال برای جناح و گروه خاصی تبلیغ نکنند.

۲۰۱۷۰۳۱۴_۱۰۳۶۴۳_1_13858

به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان حاجی آباد در نشست شورای اداری شهرستان ضمن تبریک میلاد پرنور پیامبر اکرم(ص) و  تشکر و قدر دانی از اعضای ستاد سفر شهرستان اظهار کرد: روز مبعث بهترین هدیه خداوند به بشریت است و راهایی بشریت از جهل و نادانی و رسیدن به نقطه مطلوب می باشد و به برکت وجود پیامبر اکرم (ص) و اسلام  انقلاب ما نیز در همین راستا شکل گرفت و ایران تبدیل به امغرای جهان اسلام شد و جبهه مقاومت در مقابل استکبار جهانی شکل گرفت و در حوزه های متعدد هیچ مکتبی به اندازه اسلام دست برتر ندارد.

حجت الاسلام مختاری افزود: در کشور ما در عرصه اقتصاد و معیشت مشکلاتی وجود دارد و هر گاه ما در عرصه های متعدد با مشکل مواجه شدیم و دنیا دارد از ما باج می گیرد این بخاطر غفلت از پیامبر است و ما نباید از کفار برای خود دوست انتخاب کنیم و هر گاه این کار را کردیم از رشد و شکوفایی فاصله گرفتیم و ما باید از نخسه شفا بخش قرآن کریم که پیش روی ما است پیروی کنیم.

مختاری در ادامه با اشاره به النتخابات پیش رو بیان کرد: مردم سالار ترین نظام، نظام انقلاب اسلامی ایران در دنیا است که مردم با مشارکت صد درصدی در پای صندوق رای حضور پیدا می کنند و انقلاب را مثل فرزند خود نگاه داشتند و نظام ما یک نظام مردم سالار است و نوع حکومت نیز در کشور ما خود مردم انتخاب کردند.

وی تصریح کرد: امروز پرچم ایران در دنیا بلند است و در کشورهایی مثل آمریکا وقتی به میزان مشارکت مردم نگاه می کنیم ۵۰درصد ولی ایران همیشه مردم با حضور حداکثری در پای صندوق رای حاضر هستند.

مختاری زمینه سازی بستر حضور مردم در پای صندوق های رای را وظیفه مسئولین دانست و افزود: مسئولین برگزاری انتخابات باید با دقت کافی و هوشیاری کامل از رای مردم محافظت کنند تا مردم با اطمینان کامل در پای صندوق رای حضور پیدا کنند و مسئولین باید از اموال بیت المال برای جناح و گروه خاصی تبلیغ نکنند.

مختاری حضور در پای صندوق رای را لبیک به ولایت عنوان کرد و افزود: مردم ما با حضور آگاهانه و با بصیرت کافی در پای صندوق رای حاضر شوند و بدانند رای که در صندوق می اندازند فردی که از این صندوق بیرون می آید رئیس جمهور ۷۰ میلیون نفر است که سرنوشت این ۷۰ میلیون نفر به دست این شخص می باشد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=62125

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.