فرمانده سپاه شهرستان حاجی آباد گفت:دشمنان كه از رويارويي مستقيم با ملت ايران نااميد شده اند رو به جنگ رواني آورده اند كه رسانه ها داخلي مي توانند با روشنگري به مردم اثرات اين جنگ را خنثي كنند. ...

به گزارش پیارم، سرگرد محمد میرزاده فرمانده سپاه حاجی آباد در جمع اصحاب رسانه حاجی آباد افزود: عمق استراتژیک امنیت مرزهای کشور هزاران کیلومتر از مرزهای این کشور فاصله گرفته و دشمن به لحاظ نظامی قدرت تهاجم به این کشور را ندارد و به دلیل ناامیدی از جنگ نظامی، اذهان مردم را هدف قرار داده است.
میرزاده افزود : دشمن در راستای رسیدن به اهداف خود به شکلی به اخبار دروغ می پردازد که از اخبار راست نیز بیشتر انتشار می یابد.
وی با تاکید بر اینکه برای حفظ این نظام بیش از ۲۰۰ هزار شهید را داده ایم، گفت: دشمنان با عملیات های روانی ذهن مردم را به هم ریخته اند و می خواهند از این مسیر به اهداف خود دست یابند.
فرمانده سپاه حاجی آباد عنوان کرد: در کشورهای پیشرفته مصالح جامعه در انتشار اخبار مورد توجه ویژه قرار دارد و این موضوع از سوی رسانه های داخلی نیز هم باید مورد توجه قرار گیرد.
میرزاده اظهارداشت: نقش و سهم تمامی آحاد، اقشار، سازمان ها، ارگان ها و مردم می تواند در تامین، حفظ و ارتقای امنیت کمک کند و رسانه ها در این زمینه نقش بسیار مهم تری را برعهده دارند.
وی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم باهمفکری، تعامل، درک شرایط و موقعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و رصد فعالیت های دشمنان و نیز بررسی سوء مدیریت های و بداخلاقی های داخلی همه ما که سرنشینان یک کشتی هستیم زمینه آرامش را در این کشتی ایجاد کنیم.
این مسئول بیان کرد: هر چه افکار به همه نزدیک و ظرفیت ها متمرکز شود از این پیچ و گذر تاریخی عبور خواهیم کرد و رسانه ها می توانند به عنوان یکی از عناصر اصلی به این موضوع بپردازند.
فرمانده سپاه حاجی آباد با بیان اینکه امروز جنگ دشمن با ما جنگ رسانه ای است گفت : باید متناسب با حمله دشمنان آماده شویم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69974

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.